• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012211617
  • خبرنگار : 50593

نماینده ولی فقیه در مازندران:

توبه مقدم بر تقوا است/محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها توسط مسلمین جهان

توبه مقدم بر تقوا است/محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها توسط مسلمین جهان

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه توبه مقدم بر تقوا است، گفت: توبه باید عاری از هرگونه شک و بدون بازگشت باشد، از خدا می‌خواهیم که ما را در توبه ثابت قدم بدارد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ۲۲ فروردین در خطبه نماز عید فطر که در مصلی ساری برگزار شد، در جمع نمازگزاران با توصیه بر تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: یکی از فضایل روز عید فطر بعد از نماز و پرداخت زکات، توبه و استغفار است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در عید فطر باید زکات نفس، تن و مال بپردازیم، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم به همه ما توفیق توبه کردن و خشنودی امام زمان(عج) عنایت بفرماید.

آیت الله محمدی لائینی با قدردانی از مردم ولایتمدار مازندران که در عید نوروز حرمت ماه مبارک رمضان و شب قدر را نگهداشتند، یادآور شد: مردم ولایتمدار دیار علویان با حفظ رسوم و سنت‌ها؛ تعهد به دین دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان و حافظ میهن اسلامی در ایجاد آرامش کشور تلاش زیادی دارند، گفت: سربازان گمنام و نشان‌دار به خوبی وظایف خود را در حفظ امنیت کشور به جا آوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از مسئولان استانی و امنیتی که برای توسعه و ایجاد اتحاد بین مردم و مسئولان تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حفظ ماه مبارک رمضان تلاش کردند تا حرمت شب‌های قدر حفظ شود.

این مسئول با توصیه بر اینکه عید فطر عید به دست آوردن دلها و اهدای جایزه توسط خداوند است، بیان کرد: دشمنان دل مردم را با به شهادت رساندن سربازان کشور شکستند و ما اقدام تروریست‌ها را محکوم می‌کنیم.

خطیب نماز عید فطر در شهرستان ساری با اشاره به اینکه صهیونیسیم قصد دارد راه ما در مسیر استقلال ساقط بماند، تصریح کرد: مردم ما در مسیر راه شهدا مستدام هستند.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها طی ۷ ماه در جنگ غزه ۳۰ هزار شهید و ۷۰ هزار مجروح و ۲ میلیون آواره ایجاد کرده‌اند، گفت: مسلمین جهان اقدامات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha