• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403012211619
  • خبرنگار : 50037

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

علت طعم‌دار بودن آب همدان شناسایی شد

علت طعم‌دار بودن آب همدان شناسایی شد

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی‌فقیه در استان همدان اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان برخی از عناصر که باعث طعم‌دار بودن آب است را شناسایی کرده‌ و رفع آن نیاز به دستگاه تصفیه دارد که توسط مسئولان امر پیگیری خواهد شد.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی چهارشنبه ۲۲ فروردین در خطبه‌های نمازعید فطر در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، با بیان اینکه خوشبختانه سال آبی خوبی را داشتیم و به نظر می‌آید امسال مشکل آب نخواهیم داشت، مطرح کرد: تاحدودی مسائلی در بحث آب همدان وجود دارد که دولت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه مصلی همدان باید ادامه پیدا کند

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه مصلی از دهه ۶۰ آغاز و کلنگ‌زنی شده و در دهه ۸۰ مبالغ فراوانی از بیت‌المال برای آن هزینه شده و کار تاحدودی پیش رفته است، اظهار کرد: در شرایطی هستیم که باید پروژه را ادامه دهیم در غیر این صورت مبالغی که از محل بیت‌المال برای مصلی هزینه کرده‌ایم، هدر می‌رود و پروژه آسیب خواهد دید.

شعبانی‌ موثقی ادامه داد: اگر ابتدای به ساکن بود شاید در شرایط فعلی ضرورتی به ادامه پروژه نبود و تدبیر دیگری برای پروژه می‌توانستیم بیندیشیم اما در یک شرایطی قرار گرفتیم که مصلی نیمه‌کار است و باید این پروژه با همت و همراهی مسئولان، استانداری، راه و شهرسازی، شورا و شهرداری شهر تکمیل شود و به پایان برسد.

وی گفت: متأسفانه حسینیه امام(ره) با ظرفیت ۱۰ تا ۱۵ هزار نفری دیگر پاسخگوی نمازگزاران نیست و برای برپایی نماز با مشکل مواجه هستیم به طوری‌که در روز قدس ضرورت ایجاد مصلی به علت جمعیت زیاد در حسینیه، بیشتر احساس شد.

ضزورت توجه ویژه دولت به اجاره‌نشینان

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام و فصل نقل و انتقال اجاره‌نشینان، تصریح کرد: دولت در زمینه‌های مختلف زحمات بسیاری را به ویژه در حوزه رشد اقتصادی و مسائل کلان اقتصادی کشیده است، با نزدیک شدن به ایام و فصل نقل و انتقال اجاره‌نشینان و مشکلات عدیده مستأجران و اقشار ضعیف و حقوق‌بگیران که در شرایط فعلی با مشکلات زندگی مواجه هستند و از تورم عقب مانده‌اند، توجه ویژه نسبت به این قشر ضرورت دارد.

شعبانی‌موثقی تشریح کرد: سیاست دولت باید به نحوی باشد که زحمات دولت نتیجه بدهد و با وحدت برای خدمت به مردم باشند و مشکلات مردم را مرتفع کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بنا به فرمایش پیامبر اکرم(ص) ابتدای ماه رمضان رحمت، میانه آن غفران و انتهایش آزادی و رهایی بندگان خدا از جهنم است، خاطرنشان کرد: این وعده پیامبر است و همه ما به وعده‌های پیامبر صادق خدا را قبول داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۲ ۱۸:۱۶

عنوان زده شده علت شناسایی شد، توضیحی درباره علت ندادید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۳ ۱۰:۰۸

واقعا بوی لجن میده بیچاره شدیم نصف این مناطق همه سنگ کلیه دارن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۳

اداره اب اگه قبض دیر بدی میاد اب گل آلود رو هم قطع میکنه میره هر چه التماس هم کنی گوش نمیده ولی از کی هست این وضع اب رو میبینن دورست نمیکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۳ ۰۷:۲۲

با سلام مادر شهر همدان زندگی میکنیم بعضی مواقع آب گل آلود بعضی مواقع بوی ماهی میده بعضی وقت کمی شور ما هنوزم آب معدنی میگیریم شوهرم یه بازنشستس نمیدونیم تا کی باید آب معدنی بگیریم از بزرگان مملکت خواهش میکنیم که به وضعیت آب همدان رسیدگی کنن بعضی از مردم از روستاها قنات ها چشمه ها آب تهیه میکنن کسی آب شیر رو نمیخوره چون اطمینانی بهش نیست وچون آب تصفیه نشده میخورن ناراحتی های معده وکلیه از این به بعد بیشتر میشه بهتر به این موضوع مهم رسیدگی بشه آب مهمترین نیاز یک انسانه که مردم همدان از اون بی بهره شدن آب پاک وسالم حق یک انسانه با تشکر لطفا رسیدگی بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۳ ۰۸:۴۳

آب همدان بوی فضولات حیوانی ورنگ زرد وهزار نوع آشغال میاد چرا میگویید کم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۳ ۱۲:۴۲

باید کارشناسان توضیح بدهند شما چرایه مسئله ای را ناقص عنوان می کنید...