• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403012211625
  • خبرنگار : 50180

اقامه نماز عید فطر در کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: زمینه حضور مردم در عرصه اقتصاد تسهیل شود

امام جمعه کرمانشاه: زمینه حضور مردم در عرصه اقتصاد تسهیل شود

ایسنا/کرمانشاه نماز عید سعید فطر با حضور مردم مومن کرمانشاه، پس از یک ماه روزه‌داری، برپا شد.

به گزارش ایسنا، نماز روز عید فطر، امروز(۲۲ بهمن) با حضور گسترده مردم کرمانشاه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع اقامه شد.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه های نماز عید سعید فطر در کرمانشاه، ضمن تبریک روز عید سعید فطر از این عید به عنوان عید جوائز برای مومنان یاد کرد و افزود: مهمترین اثر ماه مبارک رمضان باید این باشد که بتوانیم با خودسازی در دیگر ایام سال هم از گناه و معصیت دوری کنیم.

وی در ادامه اشاره ای هم به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» داشت و اظهار کرد: دین مبین اسلام تاکید زیادی روی اجتماع مسلمین برای حل مشکلاتشان دارد و همانگونه که حضور مردم در راهپیمایی‌ها دشمن شکن بوده و هست، پای کار بودن آنها در عرصه های دیگری مثل حوزه اقتصاد نیز می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: حضور فعال سرمایه گذاران و افراد صاحب فکر و تجربه و توان اقتصادی و فضا سازی مسئولین برای پای کار آمدن آنها می تواند زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شود.

وی افزود: انتظار این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال مد نظر رهبری، زمینه را برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف، خصوصا در عرصه اقتصاد تسهیل کنند.

امام جمعه کرمانشاه: زمینه حضور مردم در عرصه اقتصاد تسهیل شود

پایگاه‌هایی نیز برای جمع‌آوری زکات فطره از سوی کمیته امداد و بهزیستی در اطراف مسجد جامع برپا شده بود.

همچنین از سوی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری، تمهیداتی برای تردد نمازگزاران وجود داشت.

از سوی پلیس راهور هم تمهیدات ترافیکی در حوالی مسجد جامع در نظر گرفته شده بود.

ابتدا قرار بود نماز عید فطر در کرمانشاه، در فضای باز-محدوده چهارراه بسیج- برگزار شود که به علت بارندگی به مسجد جامع انتقال یافت.

نماز عید سعید فطر در دیگر مساجد و بقاع متبرکه سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان، مراکز بخش‌ها، دهستان ها و روستاها اقامه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha