• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403012211897
  • خبرنگار : 50552

حادثه آتش‌سوزی ۱۰ مصدوم داشت؛

آتش‌سوزی در خیابان شهید انصاری قزوین جان یک آتش‌نشان را گرفت

آتش‌سوزی در خیابان شهید انصاری قزوین جان یک آتش‌نشان را گرفت
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌سوزی و انفجار یک مغازه دخانیات در خیابان شهید انصاری جان یک آتش‌نشان را گرفت و ۳ آتش‌نشان دیگر را مجروح کرد.

مرتضی ململی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عصر چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه، در یکی از مغازه‌های دخانیات واقع در خیابان شهید انصاری حریق رخ داد که منجر به وقوع انفجار شد.

وی ادامه داد: متأسفانه یکی از مأموران آتش‌نشان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و ۳ تن از آتش‌نشانان نیز مجروح شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان هنوز در محل آتش‌سوزی حضور داشته و مشغول لکه‌گیری هستند.

حادثه آتش‌سوزی ۱۰ مصدوم داشت
به گزارش ایسنا، روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین نیز اعلام کرد: ساعت ۱۵:۴۵ روز ۲۲ فروردین تماسی با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی قزوین گرفته شد. تماس اولیه حاکی از آتش‌سوزی یک مغازه در شهر قزوین بود، بلافاصله تیم‌های آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
در این خبر آمده است: در زمان خاموش کردن آتش به یک باره انفجار کپسول در این مغازه باعث آسیب به چهار آتش نشان و چهار نفر مردم رهگذر شد و سریع سه آمبولانس دیگر از پایگاه مولوی، پردیس و ترمینال و اتوبوس لانس نیز به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی را آغاز کردند.
بنابر این خبر این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که یک مصدوم که آتش‌نشان حاضر در صحنه بود و دچار جراحت و سوختگی شدید شده بود توسط کارشناسان اورژانس عملیات احیا قلبی ریوی در طول مسیر بیمارستان رجایی انجام شد ولی متأسفانه مصدوم آتش‌نشان به علت شدت جراحت فوت کرد.
در بخش دیگری از این خبر آمده است: سه آتش نشان و سه رهگذر حادثه که دچار سوختگی و آسیب شده بودند، توسط کارشناسان اورژانس قزوین به بیمارستان رجایی منتقل شدند. ۲ مصدوم در محل حادثه درمان شدند و یک رهگذر توسط ماشین شخصی به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha