• پنجشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403012312033
  • خبرنگار : 30147

فرماندار گناباد خبر داد

فرودگاه گناباد در جایگاه دوم سفرهای پروازی استان خراسان رضوی قرار دارد

فرودگاه گناباد در جایگاه دوم سفرهای پروازی استان خراسان رضوی قرار دارد

ایسنا/خراسان رضوی  فرماندار گناباد گفت: فرودگاه گناباد با بالغ‌بر ۳۵ پرواز رفت و برگشت در جایگاه دوم خراسان رضوی قرار دارد.

رضا نصیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برای از سرگیری پروازهای فرودگاه گناباد تاکنون پیگیری‌های بسیار صورت گرفته است، افزود: تاکنون بالغ‌بر ۳۵ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه گناباد انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه گناباد با این تعداد پرواز در جایگاه دوم خراسان رضوی قرار دارد، تصریح کرد: در صحبت‌هایی که با مدیرکل فرودگاه‌های استان صورت گرفته مقرر شده تعداد پروازها افزایش یابد.

فرماندار گناباد عنوان کرد: بر اساس صحبت‌های صورت گرفته تلاش می‌شود بخشی از آموزش استان را بتوانیم در گناباد مستقر کنیم، اگر تعداد پروازها افزایش یابد مطالبه گری‌ها برای امکانات بیشتر از جمله مرز هوایی، ایستگاه سوخت، تکمیل ابنیه فرودگاه بهتر خواهیم توانست پیگیری کنیم.

وی با اعلام اینکه به زودی فرودگاه به ۴ دستگاه دیگر از جمله گراند پاور، ایر کاندیکشن، دستگاه کشنده پله جدید تجهیز می‌شود، به تقدیر از پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی و مسئولان استانی و خیرین پرداخت و گفت: روزانه مسائل فرودگاه پیگیری می‌شود.

نصیری با بیان اینکه ۱۲ پرواز رفت و برگشت فرودگاه گناباد بر روی سایت تهیه بلیت شرکت وارش قرار گرفته است، افزود: با توجه به فراهم بودن شرایط پروازی در فرودگاه شهدای گناباد و همچنین استقبال خوب مردم منطقه از این فرودگاه شرکت هواپیمایی وارش پروازهای خود را تا پایان اردیبهشت تثبیت و در سایت فروش بلیت قرار داد.

وی از پیگیری‌های مدیرکل فرودگاه‌های استان و شرکت هواپیمایی وارش بابت بارگذاری و فعال‌سازی فروش بلیت همه شنبه‌ها تا آخر اردیبهشت ( شش هفته پی‌درپی ) تشکر کرد.

مرحله نخست بهره‌برداری از فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد به عنوان سومین فرودگاه استان خراسان رضوی چهارم خردادماه سال گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد. برای تکمیل و بهره‌برداری از فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha