• پنجشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403012312165
  • خبرنگار : 71468

داودی: برای المپیک راحت‌تر آماده می‌شوم/ نصیرشلال: دهدار شاید سهمیه بگیرد اگر...

داودی: برای المپیک راحت‌تر آماده می‌شوم/ نصیرشلال: دهدار شاید سهمیه بگیرد اگر...

نایب قهرمان وزنه برداری المپیک توکیوگفت: مسابقه قبل از المپیک استرس زیادی برایم داشت اما از این پس راحت‌تر تمرین می‌کنم. 

به گزارش ایسنا، علی داوودی در جام جهانی وزنه‌برداری تایلند با ثبت رکورد ۲۰۲ یک‌ضرب، ۲۵۲ دوضرب و مجموع ۴۵۴ کیلوگرم توانست دومین سهمیه وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس را بگیرد. داوودی پس از کسب سهمیه المپیک پاریس در مورد عملکرد خود در جام جهانی تایلند بیان کرد: قبل از المپیک رقابت خوبی داشتم. می‌توانستم در یک‌ضرب بدون خطا باشم اما وزنه ۲۰۰ کیلوگرم افتاد. 

او ادامه داد: همیشه مسابقه قبل از المپیک برایم استرس زیادی دارد. قبل از المپیک توکیو هم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم که آن مسابقه هم خیلی برایم سخت و سنگین بود. از این پس راحت‌تر تمرین می‌کنم و جلو می‌روم. تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک هم خوب باشم.

نصیرشلال: در ۱۱۰ روز باقی مانده تا المپیک سخت‌تر از قبل پیش می‌رویم 

نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی ایران نیز در واکنش به عملکرد دو وزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: هر دو وزنه بردار عالی بودند. علی داوودی توانست رکوردهای شخصی خود را ارتقاء دهد و برای نخستین بار بود که در مسابقه بیش از ۲۵۰ کیلوگرم در دو ضرب وزنه می‌زد. آیت شریفی هم توانست رکوردهای خود را افزایش دهد.

او ادامه داد: ما چهار وزنه بردار در جام جهانی تایلند داشتیم که به غیر از مصطفی جوادی که هیچ تصمیم نداشتیم در این مسابقات سنگین کار کند، بقیه نفرات توانستند رکورد شخصی خود را ارتقاء دهند و این نشان می‌دهد، به اهدافی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، می‌رسیم. 

نصیرشلال در مورد برنامه تیم ملی برای آماده شدن جهت حضور در المپیک پاریس تصریح کرد: ما چهار وزنه‌بردار را برای المپیک پاریس آماده کرده بودیم. در فوق سنگین علی داودی و حتی آیت شریفی هم می‌تواند جزو ۱۰ نفر اول قرار بگیرد اما در نهایت یکی از آنها به المپیک می‌رود. مصطفی جوادی هم در دسته ۸۹ کیلوگرم توانست سهمیه بگیرد. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم نیز رضا دهدار در رده یازدهم قرار دارد و اگر کشورهایی که سهمیه زیادی دارند، نخواهند نماینده‌ای در دسته ۱۰۲ کیلوگرم داشته باشند یا  ورزشکاری انصراف دهد، ممکن است دهدار این شانس را داشته باشد که بتواند سهمیه بگیرد. در این ۱۱۰ روز باقی مانده تا المپیک سخت‌تر از گذشته پیش می‌رویم و امیدوارم همانطور که وزنه‌برداران در این مسابقات افزایش رکورد داشتند در روزهای آتی هم بتوانند این روند را ادامه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

والله بنده خدا علی داودی این همه افتخار آفرینی برای تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران داشته نائب قهرمان المپیک توکیو و نایب قهرمان بازی های آسیایی هانگژو ، صعود به المپیک پاريس، ارزش دیده شدنش در حد قهرمان المپیک را دارد که متاسفانه حتی رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرامین ایشان در مورد مدال آوران المپیک و بازی های آسیایی را عمل نکردند، چرا !؟