• جمعه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403012412457
  • خبرنگار : 50093

معاون اداره‌ کل راهداری خراسان رضوی خبرداد

استفاده از ناوگان اتوبوسی رزرو در آخرین روزهای تعطیلات فروردین ماه

استفاده از ناوگان اتوبوسی رزرو در آخرین روزهای تعطیلات فروردین ماه

ایسنا/خراسان رضوی معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در آخرین روزهای تعطیلات فروردین ماه که با عید فطر همراه شده، شاهد موج بازگشت مسافران از مشهد هستیم. برای جلوگیری از بروز مشکل و کمبود ناوگان، مجبور به استفاده از اتوبوس‌های رزرو در برخی از مسیرها شدیم.

رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پایانه مسافربری مشهد در آخرین روزهای تعطیلات فروردین ماه اظهار کرد: در مسیر تهران با ترافیک مسافران روبرو هستیم؛ البته هیچ کمبودی در ناوگان اتوبوسی در این مسیر نداشتیم و تمام اتوبوس‌ها با ظرفیت تکمیل به سمت تهران حرکت می‌کنند.

وی افزود: تقاضا برای مسیر اصفهان نیز بالا رفته و اتوبوس‌های این مسیر نیز با ظرفیت کامل حرکت می‌کنند. مسیر تهران و اصفهان را با تعدادی اتوبوس رزرو شارژ کردیم تا مشکلی برای تردد و بازگشت مسافران از مشهد به وجود نیاید.

صحراگرد خاطرنشان کرد: مسیرها در روزها و پیک‌های قبلی نیز با تقاضاهای زیادی همراه بوده و تکمیل ظرفیت می شدند، اما پیش‌بینی می‌کردیم اکثر مسافران زمان بازگشت خود را به تعطیلات عید فطر و یا پس از آن موکول کنند، از همین رو لیست‌های بیشتری برای پیش‌فروش بلیت به این ایام اختصاص دادیم.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای این ایام علاوه بر خطوط ثابت، حدود ۲۰ سرویس دیگر اضافه کردیم تا شاهد کمبود ناوگان و بروز مشکل در پایانه مسافربری نشویم.

وی در خصوص بروز تخلف از سوی شرکت‌ها و آژانس‌های فروش بلیت یادآور شد: به دلیل پیش‌فروش بلیت‌ها از طریق سایت‌های فروش بلیت، تعداد شکایت‌ها کاهش داشته است؛ البته همکاران در پایانه مسافربری حضور دارند تا به شکایت مسافران در محل رسیدگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha