• جمعه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403012412479
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه موقت ورامین:

ورامین نیازمند مصلای مناسب برای نماز جمعه است

ورامین نیازمند مصلای مناسب برای نماز جمعه است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: ورامین نیازمند مصلای مناسبی جهت اقامه نماز جمعه و سایر اجتماعات و برنامه‌ها است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ورامین ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر گفت: این مانور دینداری خنثی کننده تبلیغات شوم رسانه‌های بیگانه و عمال آنها است، می‌گویند، مردم دین زده شده‌اند اما این مناسک عظیم رمضان و عید فطر خط بطلانی بر حرف‌های پوچی است که دشمنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ممکن است، مردم از برخی رفتارها گلایه‌مند باشند، اما متن مردم با دین اسلام، قرآن و اهل بیت مأنوس هستند، اظهار کرد: از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز تقدیر می‌کنم، این حضور پرشور در ماه رمضان و زبان روزه بسیار معنادار بود.

خطیب جمعه ورامین بیان کرد: در نماز جمعه گذشته جمعیت زیادی از نمازگزاران عزیز در خیابان و کوچه جنب مسجد بودند، که از نظر امکانات گلایه‌هایی داشتند، بنده بابت کمبود امکانات از نمازگزاران عزیز عذرخواهی می‌کنم.

وی اضافه کرد: در روزهای استثنایی مانند روز قدس، عید فطر و… امکانات موجود پاسخگوی نمازگزاران نیست، لذا اعلام می‌شود نمازگزاران عزیز زیرانداز و مهر به همراه داشته باشند.

محمودی با بیان اینکه سال‌هاست پیگیری و اعلام کردیم که ورامین نیازمند مصلای مناسبی جهت نماز جمعه و سایر اجتماعات و برنامه‌هاست، ادامه داد: چند شهردار و چند شورای شهر عوض شده وعده هم داده‌اند اما به وعده‌ها عمل نشده است، امروز هم دردمندانه اعلام می‌کنم، آقایان شهرداری و شورای اسلامی شهر حدود یک سال از دوره این شورای شهر در ورامین باقی مانده است، بیایید و از خود اثری ماندگار برجا بگذارید، با تأمین مناسب یک عمل خیر رقم زده و یک نیاز جدی را رفع کنید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین به تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله حجاب در دیدار با مسئولان نظام در روزهای پایانی ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: مسئولان نباید در این حوزه کوتاهی کنند.

محمودی در ادامه شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه، رهبر حماس را به این رهبر مقاومت تبریک و تسلیت گفت و افزود: تاکنون تعداد زیادی از اعضای خانواده و منسوبین این رهبر حماس به شهادت رسیدند اما او و همسرش انگشتان خود را به نشانه پیروزی بالا می‌آورند.

وی مقاومت مردم فلسطین را بهت‌آور و معجزه گونه دانست و گفت: مردم مظلوم فلسطین روی خرابه‌های غزه نماز عید فطر می‌خوانند، فرزندان غزه بر روی ویرانی‌ها قرآن حفظ می‌کنند، زنان غزه با حجاب کامل فریاد عفت و ایستادگی سر می‌دهند، کودکان غزه با قابلمه‌های خالی و گرسنگی جشن عید فطر می‌گیرند و شاهد رقم خوردن صحنه‌های عجیبی از مقاومت در غزه هستیم.

محمودی جنایات کثیف صهیونیست‌ها در کشتار فرزندان فلسطین و مستشاران ایرانی را نشانه به بن‌بست رسیدن آن‌ها دانست و اظهار کرد: آنها به خوبی فهمیده‌اند که نمی‌توانند، مقاومت را بشکنند و یقیناً فلسطین پیروز این میدان خواهد بود و اسرائیل ضرب شست ایران و مقاومت را خواهد چشید.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب بابت شهادت مستشاران ایرانی تنبیه خواهد شد، گفت: صهیونیست‌ها بدانند، باید منتظر عواقب این جنایات خود باشند و بدانند، این مبارزه تا محو اسرائیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha