• جمعه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403012412616
  • خبرنگار : 71649

مورایس: لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران مرا تشویق می‌کردند!

مورایس: لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران مرا تشویق می‌کردند!

سرمربی سپاهان در پاسخ به شعار هواداران علیه او عنوان کرد هواداران قبلا او و تیمش را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کردند و این فوتبال است.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌و سوم لیگ برتر اظهار کرد: در شرایط طبیعی بازی نزدیک بود و ساده نبود. ما موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. تلاش بازیکنانم با اتفاقاتی که افتاد، خوب بود. با این شرایط کسب نتیجه ساده نبود و بازی مساوی شد. باید برای بازی‌های بعدی رو به جلو حرکت کنیم و به نتیجه بهتری برسیم.

او درباره شعار هواداران علیه او گفت: من لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران هم من و هم بازیکنان را تشویق می‌کردند و این فوتبال است. این دفعه اول است که چنین شرایطی پیدا کردیم اما به دنبال راه حل هستیم تا از این چالش بیرون بیاییم. نه برای بازیکنان، نه برای هواداران و نه برای باشگاه این اتفاقات ساده نیست اما همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: چیزهایی وجود دارد که خودتان می‌دانید و نمی‌شود تکرار کرد اما باید رو به جلو حرکت کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۲۰:۵۸

بابا دیگه چقدر باخت چقدر مساوی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۲۲:۰۹

دستاوردت چی بوده تو این مدت ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۲۲:۴۰

تقصیر مربی نیست اوهنوز بهترین مربی ایران میباشد سپاهان رافدراسیون وکمیته داوران نابود کردند همه مردم ایران درباطن خود می‌دانند که این لیگ مهندسی شده است چراحالا که سپاهان بازیکنان راازدست داد وبرعکس تیم‌های پایتخت بهترین بازیکنان چندصد میلیاردی خریدن دیگرصحبت ازسقف قراردارد نیست واگرکمیته داوران که همه کارشناسان تایید کردن که توچند بازی بخصوص نفت آبادان اگرعدالت برقرار میشد الان سپاهان بابیست امتیاز اختلاف صدرجدول بود پس بازیکن دیگراصلا انگیزه ندارد بازی کند مگرسپاهان درچند جبهه می‌تواند بازی کند بازیکنان مظلوم اصلا نای بازی کردن ندارند