• شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403012512801
  • خبرنگار : 71516

تداوم یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

تداوم یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

نیروهای رژیم صهیونیستی در ادامه حملات و اقدامات تجاوزکارانه خود علیه مردم کرانه باختری به تعدادی از منازل شهروندان در این منطقه یورش بردند.

به گزارش ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی به تعدادی از منازل شهروندان فلسطینی در اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش بردند و طی یورش به این اردوگاه منازل تعدادی از شهروندان را مورد بازرسی قرار داده و از تعدادی از شهروندان این منطقه بازجویی کردند.

به نقل از الجزیره، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به شهر قلقیلیه در کرانه باختری یورش بردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد پنج شهروند فلسطینی در پی حملات شهرک‌نشینان طی یورش به روستای ابوفلاح در شمال شرق رام‌الله زخمی شدند.

شهرک‌نشینان به این روستا حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را مورد ضرب و جرح قرار دادند که موجب زخمی شدن پنج تن از آنها شد. شهرک‌نشینان صهیونیست همچنین با حمایت سربازان رژیم صهیونیستی به روستاهایی در رام‌الله و شهرک‌هایی در الخلیل یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به محله کفرسابا یورش برده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

در شهر الخلیل نیز نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک اذنا یورش برده و حدود ۲۰ کارگر از غزه را که در این شهرک اقامت داشتند، بازداشت کردند.

این نیروها همچنین به شهرک‌های السموع در جنوب الخلیل و بنی نعیم در شرق این شهر یورش بردند و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان با همدستی و همکاری ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی به حمله خود به روستای «المغیر» در شرق رام‌الله ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گفت: ارتش اشغالگر اسرائیل در ورودی روستای دیر دبوان در شرق رام الله به سمت فلسطینی‌ها گلوله و بمب‌های گازی شلیک کرد. گروه‌هایی از شهرک نشینان به روستاهای فلسطینی در شمال و شرق شهر رام الله در کرانه باختری یورش بردند و صبح امروز ورودی شهرک ترمسعیا در شمال این شهر را بستند.

تعدادی دیگر نیز در جاده‌ای که شهرهای سلواد و عین یبرود در شرق رام الله را به هم وصل می‌کند، مستقر شدند.

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای «المغیر» در شرق شهر رام‌الله واقع در مرکز کرانه باختری از روز جمعه آغاز شد و تاکنون به شهادت یک جوان و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و به آتش کشیدن بیش از ۴۰ منزل منجر شده است.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از زمان جنگ غزه افزایش یافته و به شهادت ۴۶۳ فلسطینی و زخمی شدن ۴۷۵۰ نفر و بازداشت ۸۱۴۵ نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha