• شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: ایران در جهان
  • کد خبر: 1403012513129
  • خبرنگار : 71579

عصبانیت تل‌آویو بابت توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران

عصبانیت تل‌آویو بابت توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران

در پی توقیف کشتی صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران، ارتش این رژیم ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

به گزارش ایسنا، «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز-شنبه- در اظهاراتی خصمانه، نیروهای مقاومت در منطقه را «تروریستی» خواند و  مدعی شد که «ایران نمایندگان خود در تمام مناطق خاورمیانه و خارج از آن حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و به آن‌ها آموزش می‌دهد».

طبق گزارش الجزیره، وی که از اقدام ایران در توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی عصبانی است، مدعی شد: ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است و پیامدهای افزایش تنش را متحمل خواهد شد.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد  با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: ارتش اسرائیل برای تمام سناریوها آماده است و با همکاری هم‌پیمانان خود اقدامات لازم برای حمایت از اسرائیل را اتخاذ خواهد کرد. ما در آماده باش کامل برای مقابله با تجاوزهای ایران هستیم و آمادگی پاسخگویی را داریم.

این اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که تل‌آویو در طول ۶ ماه گذشته انواع اقدامات تروریستی را در غزه مرتکب شده است. 

این رژیم همچنین در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمسق، شماری از مستشاران ایرانی و همچنین اتباع سوری را به شهادت رساند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۵:۴۶

چقدرخنده دارومضحک است،که دولت موقّتِ جنایتکارِ کودک کشِ صهیونیستی که تابحال دراین جنگ اخیربیش از۳۳هزاروششصدانسان بی گناه را بشهادت رسانده وآنوقت ایران اسلامی را تروریست میخواند،جنایتکاران بدانندبزودی حسابتان با خداوندقادرمتعال ومقاومت است@!!@.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۶:۱۹

ترور یست اصلی خود اسرائیل وآمریکاست

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۶:۳۴

همه کشتی‌های اسرائیل باید احساس ناامنی کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۷:۲۳

واقعا.از قدیم گفتند به مرده که رو بدی کفنش رو هم طلبکار میشه...این رژیم کثافت اشغالگر .آدم کش.....الان طلبکار هم شده...البته خودشان هم ميدونند بدون حمایت آمریکا هیچی نیستند ودو روز هم نمیتونند دوام بیاورند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۷:۳۰

کار خوبی از هیچی بهتره ولی ما منتظر انتقام سخت هستیم این کار ها کشته شدن سرداران ما رو تلافی نمیکنه ما محکوم برپاست سخت هستیم در غیر این صورت اسراییل وحشی تر میشه و دفعه بعد ب تهران حمله میکند مردانه بزنید اسراییل رو

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۷:۴۹

تو که کنسولگری ایران را میزنی تروریستی نیست ولی کار ایران در توقیف کشتی شما تروریستیه، ایران کار بسیار بزرگی انجام داد و بنازم به جوانهای ایرانی، ما باید تاسیسات هسته ای اسرائیل را بزنیم و انتقام شهدا را بگیریم تمام کشتی های اسرائیلی را توقیف کنید، دست مریزاد