• شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012513236
  • خبرنگار : 50616

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران سرمربی تیم ملی کشتی بانوان ایران، از برگزاری مسابقات کشتی آلیش قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی، اواخر ماه اردیبهشت خبر داد.

هدی نقیبی شنبه ۲۵ فروردین درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: هنوز مکان دقیق مسابقات مشخص نشده و در روزهای آینده فدراسیون کشتی با مشخص کردن زمان دقیق و میزبان مسابقات، بخشنامه شرکت در مسابقات را نیز به هیات‌های استان‌ها اعلام خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات در وزن‌های ۵۵- ۶۰- ۶۵- ۷۰ – ۷۵ و +۷۵ کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران، اضافه کرد: مسابقات بر اساس آخرین قوانین و مقررات اتحادیه جهانی کشتی آلیش و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

 رشد قابل توجه کشتی آلیش بانوان دراستان‌ها

نقیبی، با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود، امسال استان‌های بیشتری در همه وزن‌ها در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند، تصریح کرد: ترویج وگسترش کشتی آلیش بانوان و نیز دوره‌های مربیگری که در دو سال گذشته از سوی فدراسیون کشتی در استان‌ها برگزار شده بود، باعث علاقمندی و جذب بیشتر بانوان به این رشته ورزشی شد.

وی ادامه دا: برنامه فدراسیون کشتی نیز در دو سال اخیر در توجه دادن به ارتقاء کشتی آلیش بانوان با برگزاری دوره‌های مربیگری که با حضور خودم در بیشتر استان‌ها بوده، استعدادهای خوبی شناسایی و کشف شد که در حال حاضر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود

 حضور تیم ملی کشتی آلیش بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی نفرات برتر وزن‌ها برای حضور در تیم ملی است، گفت: قصد داریم با حضور دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی، همه مسابقاتی که طی دو روز برگزار خواهد شد، به دقت زیرنظر بگیریم تا برترین‌ها و استعدادهای جدید به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شوند.

نقیبی یادآورشد: تیم ملی در سال جاری مسابقات کشتی آلیش بانوان آسیا و نیز مسابقات قهرمانی جهان را درپیش رو دارد و به همین خاطر همه تلاش فدراسیون برای انتخاب بهترین نفرات، برگزاری اردوهای منظم وان‌شاءالله کسب مقام درخور و شأن جمهوری اسلامی ایران در هر دو رویداد مهم پیش رو است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha