• شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403012513392
  • خبرنگار : 50283

کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس

کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس

ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه اولویت ما برخورد با جرائم است و یکی از موضوعات دغدغه‌مند مردم، برخورد با سرقت است، گفت: امسال تا الان در حوزه جرائم مهم و خُرد در مجموع سرقت‌ها تا ۲۶ درصد کاهش داریم و ۸۶ درصد جرائم در حوزه سرقت با همکاری مردم و پلیس کشف شده است.

سردار حسین حسن‌پور امروز شنبه، ۲۵ فروردین ماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بندرانزلی که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع امنیت که از آن صحبت می‌کنیم امنیتی است که خون بهای بیش از ۲۶۰ هزار شهید است و در همین استان گیلان نیز بیش از ۸ هزار شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: در همه جای دنیا امنیت اهمیت و جایگاه خاصی دارد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی این امنیت، مرهون خون هزاران شهید و خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران است که در پای امنیت جان، مال، ناموس و آرامش مردم تلاش می کنند و برای آن نمی توان قیمت در نظر گرفت.

کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس

حسن‌پور با تاکید بر اینکه تمام تلاش و نقشه دشمن بر هم زدن این امنیت است، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: جمهوری اسلامی حرم است و باید با سلامت و صلابت بماند و این جانفشانی‌ها برای این است که این نظام در سلامت بماند.

وی با بیان اینکه برای اعتلای امنیت همه باید تلاش کنند، تصریح کرد: شما خباثت آمریکای جنایت کار و رژیم جعلی کودک کش اسراییل را دیدید. حمله به کنسولگری یک کشور خلاف عرف بین‌الملل است آن‌ها یک اشتباه بزرگ کردند و می‌خواستند به امنیت ما خدشه وارد کنند و این رژیم خبیث باید تنبیه شود و به اذن الهی هم تنبیه خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه فراجا ماموریت‌های مختلف انجام می‌دهد، گفت: مردم بزرگوار ولی نعمتان ما هستند و ما به مردم خدمت می‌کنیم و از جمله ماموریت‌های ما بحث تامین امنیت برای آحاد جامعه به شکل مطلوب است.

کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس

وی افزود: اولویت ما برخورد با جرائم است و یکی از موضوعات دغدغه‌مند مردم، برخورد با سرقت است امسال تا الان در حوزه جرائم مهم و خُرد در مجموع ِسرقت‌ها تا ۲۶ درصد کاهش داریم و ۸۶ درصد جرائم در حوزه سرقت با همکاری مردم و پلیس کشف شده است.

حسن‌پور با تاکید بر برخورد با اراذل و اوباش تصریح کرد: هرگونه عربده کشی ممنوع است و کسی نباید به خود اجازه دهد برای مردم ایجاد نا امنی کند.

وی گفت: اولویت بعدی ما در برخورد با سلاح و مهمات است که در این حوزه ۲۲ درصد افزایش کشفیات سلاح غیرمجاز داریم و نباید اجازه دهیم اسلحه در دست نااهلان باشد و ناامنی ایجاد کنند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی اظهار کرد: فراجا در کنار سایر نیروهای مسلح وظیفه خطیری دارد و آنچه مهم است این نیرو تحت زعامت و فرماندهی کل قوا در همه این عرصه‌ها حضور دارد و بیشتر این ماموریت‌ها حساس و جهادگونه است.

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: تامین امنیت در عرصه‌ها و حوزه های مختلف، مقابله با برهم زنندگان آرامش جامعه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شرایط خاص خود را دارد لذا یکی از مصادیق این مساله باز بودن مسیر شهادت در حوزه فراجا است که در همه حوزه‌ها خطر پذیری دارند و حتی گاهی روزانه شهدایی را تقدیم راه نظام و انقلاب می‌کنند.

امام جمعه بندرانزلی تاکید کرد: خطیر بودن این حوزه و جدیت در انجام ماموریت فعالان این عرصه موجب آرامش کشور شده است.

کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس

 در این مراسم سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور تودیع و سرهنگ امیر وهاب زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha