• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403012613494
  • خبرنگار : 71145

حملات حزب‌الله لبنان به چندین پایگاه‌ صهیونیست‌ها در جولان اشغالی

حملات حزب‌الله لبنان به چندین پایگاه‌ صهیونیست‌ها در جولان اشغالی

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها نظیر «نفح»، «یردن» و «کیلع» در جولان اشغالی سوریه با ده‌ها موشک کاتیوشا خبر داد. در عین حال آژیرهای هشدار در الجلیل علیا به صدا درآمد.

به گزارش ایسنا، این حزب در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بمباران «در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات شبانه صهیونیست‌ها که تعدادی از روستاها و شهرهای امن را هدف قرار دادند، انجام شد که آخرین آن حملات به خیام و کفرکلا بود که تعدادی شهید و مجروح غیرنظامی بر جای گذاشت».

براساس گزارش شبکه المیادین، پیشتر بامداد یکشنبه، حزب‌الله اعلام کرده بود که مقر پدافند هوایی و موشکی در پادگان کیلع در جولان اشغالی سوریه را با ده‌ها موشک بمباران کرده است.

همچنین ضاحیه جنوبی بیروت، پایتخت لبنان بامداد روز یکشنبه شاهد راهپیمایی خودرویی در خیابان‌ها در میان فضای جشن و شادی نسبت به واکنش ایران به اشغالگران بود.

ویدئوهایی ماشین‌ها و موتورسیکلت‌هایی را نشان می‌داد که در خیابان‌های حومه جنوبی بیروت حرکت و پرچم‌های حزب‌الله را حمل می‌کردند و سرودهای این حزب پخش می‌شد.

این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران به آسمان سرزمین‌های اشغالی رسید و گنبد آهنین را درگیر کرد. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

در این راستا مناطق شرق سوریه شاهد هشدار امنیتی نیروهای ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در پایگاه التنف در منطقه «۵۵» در حومه شرقی حمص همزمان با هشدار در پایگاه‌های آمریکا در مناطق دیرالزور در شرق سوریه و حومه الحسکه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha