• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403012613535
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است

دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان برای ساخت و ساز مدارس قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

میثم لک زایی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شده است و استان رتبه اول را در تعداد پروژه آموزشی و تحویل کلاس در کشور  از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۲۰۰ پروژه آموزشی با تعداد ۴ هزار و ۳۶۳ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۳۷۸ هزار و ۶۱۸ مترمربع احداث و تکمیل شده است.

لک زایی گفت: ۴۵۵ پروژه آموزشی با تعداد یک هزار و ۲۳۳ کلاس درس به صورت مردمی و ۵۰۳ پروژه آموزشی با تعداد ۲ هزار و ۱۰۹ کلاس درس به صورت مشارکتی و مابقی به صورت دولتی احداث و تکمیل شده است.

وی بار دیگر با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیرین مدرسه ساز در استان، گفت: تعهد خیرین نیک اندیش در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد سه برابری داشته است.

لک زایی به اشاره به احداث و اجرای شبکه موتورخانه مرکزی در مدارس جهت استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کلاس درس، اظهار کرد: علاوه بر آن، بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه اسپیلیت و کولر گازی جهت نصب و راه اندازی در کلیه نقاط استان از محل اعتبارات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تاکنون تهیه و در کلاس درس نصب شده است.

لک زایی در خصوص توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی در بین مدارس نیز گفت: ۵۹ هزار نفر دانش آموز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در سال ۱۴۰۲ توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha