• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403012613835
  • خبرنگار : 50463

امام جمعه یزد:

ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد

ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد

ایسنا/یزد امام جمعه یزد گفت: علیرغم تهدید کشورهای متعدد، مقام معظم رهبری و ملت ایران شجاعانه ایستادگی کردند و سیلی جانانه‌ای به رژیم کودک‌کش صهیونیستی زدند.

«محمد رضا ناصری» پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) با حضور در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از نیروهای سپاه پاسدارن به ویژه نیروهای مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرزهای کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهبادهای ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کرده و با شکست مواجه شوند.

امام جمعه یزد بیان کرد: خداوند متعال کمک کرد تا این تابو که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت مبنی بر قدرت اسرائیل شکسته شود و هیمنه پوشالی این رژیم کودک‌کش در جامعه جهانی شکست.

ناصری با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود، گفت: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی را مورد هدف قرار می‌داد، در حمله بامداد امروز از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیروهای نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

وی ادامه داد: این اخلاق اسلامی در جنگ است و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام به این مهم توجه ویژه داشتند و در بامداد امروز نیز جنبه عاطفی و بشری آن نیز مدنظر بود.

امام جمعه یزد افزود: علیرغم تمام تهدیدهای کشورهای متعدد مبنی بر عدم انتقام ایران از اسرائیل، مقام معظم رهبری و کشور ایران شجاعانه ایستادگی کرد و سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد و امیدواریم درس خوبی برای این رژیم و کشورهای حامی آن باشد.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی، کشور ایران به هیچ ملتی اجازه تجاوز به وجبی از خاک خود را نداده است، گفت: به لطف خداوند، تدابیر امام راحل، برنامه‌ریزی‌ها و درایت مقام معظم رهبری هیچ ملتی به خود اجازه تجاوز به وجبی از خاک ایران را به خود نداده است و اگر هم داد همچون رژیم صهیونیستی تنبیه سختی شد؛ این انقلاب صاحب دارد و باید به دست صاحب اصلی خود برسد و برای تحقق این مهم ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن با شجاعت ایستادگی می‌کنند.

ناصری در ادامه خاطر نشان کرد: این کار هم از حیث نظامی و هم از حیث شجاعت و ایستادگی در جهان بی‌نظیر بود و به دلیل بزرگی آن است که غرب تلاش دارد این اقدام ایران را کوچک و بدون دستاورد نشان دهد، بالاخره این از ترس غرب برای پدیدار شدن واقعیت قدرت ایران در جهان برخواسته است.

وی بیان کرد: ایستادگی در تمام امور زندگی به انسان قدرت ادامه دادن می‌هد و امید است که ملت ایران با ایستادگی خود این انقلاب را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha