• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403012614104
  • خبرنگار : 50184

حمایت دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی

حمایت دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی

ایسنا/کرمانشاه اساتید و اعضای هیات علمی، مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در حمایت از پاسخ موشکی و پهبادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، تجمع کردند.

در این تجمع که ظهر امروز (۲۶ فروردین) مقابل مسجد امام (ره) این دانشگاه برگزار شد، حاضرین با سر دادن شعارهایی حمایت خود از اقدام شب‌گذشته سپاه پاسداران را اعلام کردند.

محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در این تجمع، با بیان اینکه پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی تمام معادلات منطقه را به هم ریخت، اظهار کرد: این اقدام نشان از نیروی اطلاعاتی قوی و قدرت نظامی برتر کشورمان دارد. 

وی با بیان اینکه در این عملیات مشخص شد که گنبد آهنین، فلاخن داوود و تمام سیستم‌های حفاظتی اسرائیل کاربرد چندانی ندارند، افزود: پس از جسارت اسرائیلی‌ها در هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه، تمام جنگنده‌های پیشرفته این رژیم منحوس به صورت مداوم آسمان سرزمین‌های اشغالی را مورد رصد و حفاظت قرار داده بودند، اما در مقابل حملات موشکی و پهبادی ما ناکارآمد از آب درآمدند. 

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: ناتوانی گنبد آهنین و سیستم‌های حفاظتی اسرائیلی‌ها در حالی است که ما تنها از بخش کوچکی از قدرت نظامی خود برای پاسخ به گستاخی آنها استفاده کردیم. 

وی اضافه کرد: زمانی که در انتقام شهادت سردار شهید سلیمانی پایگاه عین‌الاسد را در هم کوبیدیم، همینه آمریکا در هم شکست و امروز نیز چنین سرنوشتی برای اسرائیل رقم خورد و همگان فهمیدند که جمهوری اسلامی ایران وقتی حرفی می‌زند، پای آن حرف می‌ماند و اقدام می کند. 

احمدی یادآور شد: امروز دیگر دوران عهدنامه های ننگین ترکمانچای و بخشیدن بخش‌هایی از خاک کشورمان به پایان رسیده و ما در جایگاهی قرار داریم که معادلات را در سطح بین‌المللی تعریف می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه سپاه با این اقدام خود برای کشورمان امنیت خلق کرد، گفت: به تمام دنیا اعلام می‌کنیم که اگر هر کسی بخواهد از هر جای دنیا به خاک کشورمان تعدی داشته باشد، به آن پاسخ می‌دهیم. 

رئیس دانشگاه رازی همچنین با اشاره به ظلم‌هایی که اسرائیلی‌ها طی شش ماه گذشته بر مردم غزه داشته‌اند، تاکید کرد:  شب گذشته پس از ۱۹۰ روز مردم غزه برای اولین بار یک شب را با آرامش و بدون حمله موشک‌ها و هواپیماهای اسرائیلی پشت سر گذاشتند. 

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هم در این تجمع حضور داشت و در سخنانی از اقدام اخیر سپاه حمایت کرد.

حمایت دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha