• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403012614138
  • خبرنگار : 50548

رئیس شورای شهر مشهد:

امیدواریم با این پاسخ نتانیاهو بر سر عقل بیاید و بتواند حداقل خود را نجات دهد

امیدواریم با این پاسخ نتانیاهو بر سر عقل بیاید و بتواند حداقل خود را نجات دهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای شهر مشهد گفت: اسرائیل این بار که به سفارت ما در سوریه تجاوز کرد، باید پاسخی قاطعی به آن داده می‌شد. امیدوارم با این پاسخ نتانیاهو بر سر عقل بیاید و بتواند حداقل خود را نجات دهد.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حملات پهپادی و موشکی بامداد امروز ایران به اسرائیل که در قالب «دفاع مشروع» و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران انجام شد، اظهار کرد: در رابطه با پاسخی که ایران به شرارت‌های اسرائیل غاصب داد، باید دانست که حقیقتاً ایران بسیار خویشتن‌داری کرده و اساساً یکی از راهبردهای کشورمان خویشتن‌داری در برابر دشمنان است. اما اسرائیل غاصب با این تصور که هر کاری که انجام دهد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، پررویی را به اوج رسانده بود. 

وی اضافه کرد: عملکرد دیشب ایران، پاسخی به شرارت‌های اسرائیل بود و ایران هیچ ‌گاه به دنبال جنگ نبوده است، همچنان که در جنگ تحمیلی نیز صدام جنگ را شروع کرد. بنابراین به نظر می‌رسد این کار بسیار درست، شایسته و به‌موقع انجام شد. آنان تاکنون چند تن از دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچون شهید فخری‌زاده را ترور کرده بودند، اما ایران خویشتن‌داری کرده بود، این بار که به سفارت ما در سوریه تجاوز کرد، باید پاسخی قاطع داده می‌شد. امیدوارم با این پاسخ نتانیاهو بر سر عقل بیاید و بتواند حداقل خود را نجات دهد.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر بر اهمیت وحدت مردم، بیان کرد: بدین ترتیب صرف نظر از سلایق و علایق مختلف در مقابل دشمن غاصب، همه‌مان باید یک موضع واحد داشته باشیم و همبستگی‌مان را حفظ کنیم. در رابطه با دشمن خارجی همچون اسرائیل غاصب همگی باید منسجم و متحد بایستیم و خدا نکند روزی دشمن در زمین خودمان بیاید و ما را درگیر کند. 

موحدیان ادامه داد: باید اسرائیل را سر جای خود نشاند. ان‌شاءالله ما به برکت انسجام و همبستگی‌مان، حتما پیروز این میدان خواهیم بود و فلسطین نیز پس از ۷۵ سال آزاد می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha