• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403012614275
  • خبرنگار : 90047

رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد

رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد

مهدی میرجلیلی گفت: این حرکت و اقدام ارزشمند سپاه پاسداران به استکبار جهانی نشان داد که جمهوری اسلامی با هیچ‌کس شوخی ندارد.

رئیس بسیج ورزشکاران در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حمله ایران به اسرائیل اظهار کرد: من تشکر و خداقوت می‌گویم به رزمندگان شیرمرد جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و خانواده بزرگ نیروهای مسلح به خاطر پاسخ محکم و دندان شکنی که به این رژیم کودک کش دادند.

وی گفت: این پاسخ قاطع و کوبنده سبب عزت و شعف برای جمهوری اسلامی ایران شد، به ویژه برای جامعه ورزش، قهرمانان و پهلوانان عزیز که امروز بسیار خرسند از این اقدام اثرگذار و عالی جمهوری اسلامی ایران هستند و درس محکمی برای استکبار جهانی و ایادی آن در داخل و خارج شد تا بدانند که وقتی پای غیرت می آید جوان ایرانی در تمام عرصه‌ها خود را نشان می‌دهد به ویژه در عرصه ورزش. ورزشکاران و قهرمانان ما در عدم رویارویی با ورزشکار منحوس رژیم صهیونیستی پرچمدارند و پرچمدار این نهضت عدم رویارویی در دنیا قهرمانان و ورزشکاران جمهوری اسلامی هستند و امروز همه آنها شاد و خوشحالند و از این اقدام تشکر می کنند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: این حرکت و اقدام ارزشمند سپاه پاسداران به استکبار جهانی نشان داد که جمهوری اسلامی با هیچ کس شوخی ندارد. همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوره بزن در رو به پایان رسیده است. این رژیم با اقدامی که انجام داد انزجار و نفرت جمهوری اسلامی ایران را برانگیخت، کما این که با اقدامات وحشیانه‌ای که در نوار غزه در ۶ - ۷ ماه اخیر انجام داد دنیا از این رژیم جعلی ناراحت است و انزجار و نفرت دارند.

وی در پایان افزود: امروز دنیا به خاطر پاسخ و سیلی محکمی که جمهوری اسلامی به این رژیم کودک کش زد، جشن گرفت. درست است دست و پا می‌زنند اما نتیجه‌ای نخواهند گرفت و این اقدام درسی شد برای استکبار جهانی و تمام کسانی که بدخواه جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha