• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403012614335
  • خبرنگار : 71480

عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی در خور دریافت کرد

عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی در خور دریافت کرد

رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با درایت و مسئولیت شناسی ِ نیروهای مسلح و در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی، پاسخی در خور دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله ی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق توسط برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد مشترک ِ نیروهای مسلح، در قالب ِ دفاع مشروع، بار دیگر اقتدار کشور عزیزمان ایران و ایستادگی بر خطوط قرمز ملت و نظام که همان حیثیت، اقتدار و امنیت ملی است را بر جهانیان آشکار ساخت.

رژیم صهیونیستی که با زیر پا نهادن ِ اصول انسانی و قوانین و قواعد ِ بین المللی، با کشتار بی رحمانه  افراد بی گناه در غزه بالاخص کودکان و زنان و انسان های بی پناه و مظلوم، جنایت علیه ِ بشریت را در دورانی که ادعای ِ حقوق بشری برخی قدرت ها، گوش ِ فلک را پر کرده است، بی مسئولیتی انسانی و حقوقی خود را بیش  از هر زمانی آشکار کرده است، در اقداماتی تروریستی و بر خلاف ِ موازین حقوقی و بین المللی، ساختمان کنسولی ما را مورد هجمه ی ناجوانمردانه قرار داده و سزاوار برخوردی شدید و مقتدرانه بود که بحمدالله با درایت و مسئولیت شناسی ِ نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی، پاسخی در خور دریافت کرد.

در این مقطع حساس که لزوم وحدت و اتحاد ملی  را بیش از هر زمانی می طلبد و  انسجام ملی حداکثری، می تواند مقوم و مقدمه ی پیروزی های بیشتر و بازدارندگی در مقابل ِ دشمنان ِ ملت و کشور باشد، شایسته و بایسته است که حاکمیت  فرصت کنونی را  بر اساس ِ مصالح ملی  در جهت رفع ِ محدودیت ها و  کدورت ها بین یاران انقلاب و پرهیز از اقدامات غیر ضرور در مواجهه با مردم گام های اساسی را   برداشته و ترمیم ِ شکاف ِ ملت و حاکمیت را در اولویت قرار دهد.

مطمئنا ملت ِ فهمیم ایران، سربلندی ایران عزیز در عرصه های بین الملل را خواستار است و در این بین پشتیبان نیروهای مسلح خود برای دفاع از میهن سرافرازمان به مانند گذشته خواهند بود، چرا که کسانی که دلسوز واقعی ایران هستند با تدبیر و دوراندیشی اجازه نخواهند داد کشور در ورطه جنگ قرار گیرد.

منطق جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه های بین الملل  مبتنی بر صلح طلبی بوده است و البته  هیچگاه اجازه نخواهد داد هیچ کشوری به سرزمین مان دست درازی کند.

یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همه شهیدان سرافراز میهن مان را گرامی می دارم و به  عزیزانمان در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران درود و دستمریزاد می گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha