• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012614377
  • خبرنگار : 50046

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان خبر داد

پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان

پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان

ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

محمد رضا بیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها از خدمات بیمه ای رایگان در حال اجرا است.

بیدی ادامه داد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای که شامل مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق است استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.ir بخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)" اقدام کنند.

وی افزود: با  توجه به آغاز مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سهمیه محدود فاز اول اجرای این طرح و جهت بهره مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها این طرح در حال اجرا است.

بیدی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر  در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

وی افزود: این زنان در آینده از مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق برخوردار خواهند شد که پس از انجام‌ استعلامات لازم در صورت احراز شرایط ۱۰۰ درصد حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha