• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403012614379
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه پاکدشت

۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است

۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است

ایسنا/تهران مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت در حمایت از پاسخ طوفانی سپاه پاسداران به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی با حضور چشمگیر در تجمع باشکوهی به میدان آزادگان آمده و شعار ضد صهیونیستی سر دادند.

مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت عصر ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در میدان آزادگان به شکرانه پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس، خواستار دفاع از موازین خود در برابر اسرائیل شدند.

حجت السلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: اجتماع باشکوه مردم انقلابی، بصیر، آگاه، متدین و شهید پرور همیشه در صحنه در تحقق وعده‌های انقلاب بوده است که به دنبال شرارت‌های وحشیانه رژیم کودک کش و ضد بشری صهیونیستی پاسخ محکم داده شد.

وی بیان کرد: ۲۶ فروردین را به عنوان یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و در تاریخ شکست‌های پی در پی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی ثبت خواهیم کرد.

جوکار ادامه داد: در ۵۰ ساله اخیر کسی جرأت نکرده بود به طور مستقیم به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب صهیونیستی حمله کند و برای اولین بار، پرحجم ترین آتش موشکی با ده‌ها موشک بالستیک و پرحجم‌ترین حمله پهپادی صورت گرفت که در طول تاریخ بشر بی سابقه است.

جوکار گفت: در دنیا هشت رادار ضد موشک بالستیک وجود دارد یکی در ترکیه است یکی در سرزمین‌های اشغالی و ۶ رادار در آمریکا است. ولی جمهوری اسلامی امروز این رادارهای ضد موشک بالستیک را درهم شکست.

این مسئول در ادامه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف رژیم صهیونیستی و آمریکای جانیتکار هیچ گاه به دنبال کشتن انسان‌ها نبوده است.

وی با بیان اینکه این همه موشک‌ها و پهپاد چند نفر کشته داده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی موشک‌ها را نقطه زن انتخاب کرده و حتی یک غیر نظامی و حتی مناطق مسکونی را مورد هدف قرار نداده است.

امام جمعه پاکدشت اظهار داشت: موشک‌ها، در این زمان به برکت خون طهرانی مقدم ها و سایر شهدای هسته‌ای است.

جوکار در پایان گفت: امروز روز طهرانی مقدم است. امروز روز شهید سلیمانی است. امروز روز همه شهدای غزه و فلسطین و راه آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha