• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403012714460
  • خبرنگار : 50649

شهردار شیراز:

مقابل هرگونه تخلف برای حفظ باغات شیراز می‌ایستیم

مقابل هرگونه تخلف برای حفظ باغات شیراز می‌ایستیم

ایسنا/فارس شهردار شیراز اولویت اصلی شهرداری را آبرسانی به باغات شهری عنوان و تأکید کرد: مقابل هرگونه تخلف می‌ایستیم.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۷ فروردین در حاشیه بازدید جمعی از مدیران شهری شیراز از باغات بلوار چمران بر اقدام عاجل برای صیانت این باغات تأکید و برهم افزایی همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور این مهم تصریح کرد.

وی اظهار کرد: آبرسانی به باغات دغدغه و اولویت اصلی شهرداری شیراز است که در این راستا با حساسیت ویژه آن را دنبال می‌کنیم.

اسدی با بیان اینکه جلوی هرگونه تخلف می‌ایستیم، تصریح کرد: اگر رسیدگی به باغات رها شود، ظرف چند سال آینده چیزی از این باغات نمی‌ماند.

 شهردار شیراز از جلسات مستمر با نماینده‌های باغات، انجام زه‌کشی آبیاری باغ‌ها و مواردی که منجر به صیانت از باغات می‌شود، خبر داد و گفت: دستگاه‌های دیگر استان باید تلاش خود را برای حفظ باغ‌ها انجام دهند تا بخش زیادی از این باغ‌ها سرمایه اجتماعی و باید حفظ شوند.

اسدی با اشاره به چالش کمبود آب به‌عنوان یکی از موضوعات اساسی گفت: مدیریت آب و صیانت از باغات از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

به گزارش ایسنا، شهرداری شیراز بیش از ۳.۵ کیلومتر از جوادیه تا محمودیه زه‌کشی  آبیاری باغات انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۷ ۱۷:۵۵

تورو خدا فکری بخال دروازه کازرون که وجهه شهر را به زده بکنید ظمنا محله سنگ سیاه مابین دروازه کازرون وسرها نمازی وحرم مطهر محل عبورومرور و ترافیک شبانه روزی سوده واسایش را از کلیه محلهای اطراف گرفته است تورو به خدا یک خیابان بین دروازه وسراه نمازی بکشید این خانه‌ای خراب شده واز تو فروریخته که اداره میراث بدون هیچ ارزش باستانی دست گذاشته روشن رو به یک گذرگاه برای وسایل نقلیه تبدیل کنید خواهش میکنم هر موقع روز هرروز هفته تشریف بیارید دروازه کازرون جلو امامزاده سیدتاجدین غریب ببینید ما چندساله چی میکشیم