• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403012714578
  • خبرنگار : 30058

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد:

پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی

پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی و از آن حمایت کرد.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: شکست هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی اسرائیل خبیث در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، حق مسلم و انتظار مشروع جمهوری اسلامی ایران و امت اسلام بود.

وی افزود: تعرض به محل سفارت و کنسولگری کشور عزیزمان ایران در سوریه به معنای تعرض به خاک کشورمان بود و رژیم صهیونیستی باید می‌دانست که با این اقدام اخیر خود و شهادت جمعی از فرماندهان عالی رتبه مدافع حرم و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، آن هم در ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت امام علی(ع)، قطعا با پاسخی کوبنده از سوی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

چمنی ادامه داد: در همین راستا نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز«یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با صدها فروند پهپاد و موشک مورد اصابت قرار داد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: از این رو به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از منویات مقام معظم رهبری و اذن معظم‌له در خصوص پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به اقدامات و جنایت‌های ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از اقدام شب گذشته فرزندان غیور میهن اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای نظامی در پاسخ به حمله روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام کرده و همچنین اعلام می‌دارم که در سنگر علم و دانش همواره پشتیبان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha