• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403012714598
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند بخوانند

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند بخوانند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت‌ نام کنند.

«سعید کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن‌، از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه پیش ثبت‌ نام داشته باشند.

وی اظهارکرد: مادران می‌توانند با ثبت‌ نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه‌ کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

کرمی تصریح کرد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای استفاده کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.irبخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)" اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۰۵:۰۶

اگربیمه روستایی و عشایری خوب است چرا مردان حق پرداخت خدمت سربازی را ندارن،چرا مثل تامین اجتماعی دفترچه نمیدین که تکمیلی داشته باشه،هر بار مریض شدیم هی نریم دهیاری یا خانه سلامت مهر کنیم،بیشتر جوانان روستا برای همین خوبیها که ندارد بیمه روستایی را نمیریزن،و همه به دنبال کار به شهرها میرن همین بیمه روستایی رو درست کنیدوسن بازنشستگی رو کم کنیدتاجوانان برای دامداری به روستاهابرگردن،خدانگهدارتان باشد انشاالله درست شودآمین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۰۵:۱۶

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان و عشایرخیلی خیلی بالاست ومردم روستادلگرم به پرداخت بیمه روستایی نیستن وگرنه مردم روستازحمت کش هستن و بیشتر برای دامداری روز و شب ندارن چه در گرما و چه در سرما،لطف کنید جزو مشاغل سخت در نظر بگیریدتامردم روستادلگرم به پرداخت بیمه روستایی و عشایری شوندو جوانان هم از شهرها به همین خاطر برگردن به روستاها تادامداری را پرورش بیشتردهندوکمک پدر و مادر باشن