• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403012714631
  • خبرنگار : 71429

سخنگوی سازمان تعزیرات مطرح کرد

تاکسی‌های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند

تاکسی‌های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سال گذشته در موضوع عدم عمل به تعهد شرکت‌های فروش خودرو ۳۰ هزار پرونده تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز  درباره طرح مشترک نوروز و رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت، گفت: حدود ۱۰ هزار و ۹۰۳ واحد گشت به محل وقوع تخلف اعزام شد و ۱۰۱ هزار و ۶۶۶ فقره بازرسی انجام شد.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۳۳ واحد دارای تخلف بودند و منتهی به تشکیل ۲۴ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده شد و ۱۴۳۱ فقره واحد صنفی متخلف  پلمب شدند و  با واحدهای متخلف ضمن برخورد قضایی،  پلاکارد و پارچه  نصب شد و  واحد صنفی متخلف پلمب شد.

اسفنانی گفت: حدود ۷ هزار و ۷۵۰ نفر نیرو باید در قالب های مختلف قضایی و دفاتر شعب در اختیارمان باشد و تا الان تامین نشده است و کل سازمان تعزیرات با یک سوم نیروی مورد نیاز فعالیت می کند. این کمبود نیرو با تلاش مضاعف و استفاده از ساعت غیراداری و روزهای تعطیل جبران می شود؛ البته مکاتباتی  با دولت و سازمان امور استخدامی کشور انجام شده که نسبت به تکمیل نیرو هم کادر قضایی و هم‌اداری در سال جاری و اینده انجام شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه بعد از حذف گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی قیمت‌ها افزایش پیدا کرد، تعزیرات  برخوردی در این زمینه داشته است؟ گفت:  در مورد گزینه عجله دارم  ابتدا مقاومتی شد ولی هر دو شرکتی که خدمات تاکسی اینترنتی به مردم ارائه می‌دادند از آن تمکین  و گزینه را حذف کردند؛ احیانا اگر افزایش قیمتی در این زمینه باشد گرانفروشی جدید است و  پرونده تشکیل  و حکم صادر می شود.

وی افزود:  در این فاصله اتفاقی افتاد و اعلام شد متضرر اصلی حذف این گزینه، رانندگان هستند و  با بررسی ها مشخص شد که رانندگان حدود ۱۵ درصد حق کمیسیون را به شرکت‌ها می دهند.  اگر واقعا این  شرکت‌ها  نگران راننده‌ها هستند  و از آنجا که خودرو متعلق به راننده است و سوخت از جیب آنها می رود و شرکت‌ها  این ۱۵ درصد را فقط صرف هماهنگی دریافت می کنند، منصفانه نیست و باید آن را بررسی کنند لذا اگر شرکت‌ها نگران راننده‌ها هستند،  با رقم موجود به صرفه نیست و از ۱۵ درصد کم کنند و به حقوق راننده‌ها اضافه کنند. کما اینکه در شهرستان‌ها ۲۰ درصد کم می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر گزینه توقف دارم نیز بدون رعایت تعهد انجام شود باید بررسی شود و تخلفش احراز شود و  برخورد می‌شود.

وی  گفت: از دو شرکتی که در این زمینه  از قانون تکمین کرد تشکر می‌کنم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره تعیین قیمت گفت: قاعده ای وجود دارد. هم شهرداری و سازمان‌های مرتبط دخیل هستند. آنچه ما رسیدگی می کنیم دریافت مازاد مبلغ یعنی گرانفروشی است و باید به ما اعلام شود.

وی درباره آمار عملکرد شعب بدوی در طرح نظارتی در مورد پرونده‌های وارده در حوزه کالا و خدمات، میزان پرونده‌های وارده را ۳۶ هزار و ۸۰۸ فقره دانست و گفت: میزان پرونده‌های مختومه در این زمینه ۲۱ هزار و ۱۳۹ مورد بوده است.  در حوزه بهداشت ۱۵۶۹ پرونده وارده و ۸۰۵ پرونده مختومه شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد پرونده‌های قاچاق نیز گفت: میزان پرونده های وارده ۱۰۳ مورد و میزان پرونده مختومه ۳۱ مورد در این زمینه بوده است.

اسفنانی آمار پرونده های وارده به سازمان به تفکیک تخلف کالا و خدمات در حوزه گرانفروشی  ۹۸۴۹ مورد و در حوزه عدم درج قیمت ۱۶ هزار و ۶۳۷ مورد و احتکار ۱۱ مورد و همچنین سایر تخلفات ۱۰ هزار و ۳۱۳ مورد اعلام کرد.

وی در مورد  امار اجرای احکام در طرح نظارتی گفت: پرونده های وارده ۹۳۲۱ مورد و مختومه ۸۴۳۲ مورده بوده است.

وی درباره عملکرد خودروسازها در تعهدشان نیز گفت:  موضوع عدم انجام تعهد خودروسازان از حیطه کار سازمان تعزیرات خارج شده و به طور مستقیم توسط قوه قضاییه پیگیری می شود ‌و متقاضیان باید با شکایت در دادگاه پیگیری کنند. البته سال گذشته در موضوع عدم عمل به تعهد شرکت‌های فروش خودرو ۳۰ هزار پرونده تشکیل شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت:  رئیس سازمان تعزیرات برای تسهیل امور مردم جلسات متعددی با خودروسازان داشتند. پژو پارس استانداردهایی را رعایت نکرده بود تولید آن متوقف شد که با پیگیری رییس سازمان تعزیرات و دستور رییس مجهور در حال تولید است.

وی گفت:  اگر گران‌فروشی از سوی خودروسازان صورت گیرد، سازمان تعزیرات ورود خواهد کرد.  خودروسازان به واسطه اینکه قطعات گران شده اجازه افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده را ندارند. به ویژه خودروهایی که به علت نقص قطعات هنوز تحویل نداده اند؛ با توجه به اینکه این موضوع از سوی خودروساز بوده، در صورت تامین قطعه حتی گران تر از گذشته اجازه افزایش قیمت را ندارد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی همچنین درباره انتقال وظایف این نهاد به سازمان صمت نیز گفت: هیچ تکلیف و مسئولیتی از تعزیرات به نهاد دیگری منتقل نشده است و روند رسیدگی همانند گذشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۶:۳۷

اسنپ فقط به فکرمنافع خوداست چرا باید۲۰درصددریافت کندهزینه زیادوگرانی خودروبرای راننده است این بی عدالتی است

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۱:۵۱

کمیسیون صفر هم بشه این قیمت خودروی دربست نیست کلا کرایه پایینه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۶:۵۰

مگه راننده اسنپ و تپسی جز ایران نیستند که همه جا کرایه بالا میرود جز تاکسی اینترنتی لطفا رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۰۷

خب حالا برفرض که کمسیون ۱۰ درصدش را شرکت کم کرد مگر ده درصد برای کرایه چی میشود تاکسی و اتوبوس ۴۰ الی ۴۵ درصد اضافه شده، کرایه های اسنپ باید نسبت به تاکسی که اضافه شده ۵۰ درصد کم کم اضافه بشه اینها دنبال انحلال تاکسی های اینترنتی هستند ،دو روز اسنپ کارنکنه متوجه میشی چه خبر دوروز که با تاکسی وکلی پیاده روی برسند به تاکسی و هزینه توافقی آنوقت مشخص میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۷:۲۶

داداش گل گفتی بهترین تحلیل بود

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۰۷

با سلام واقعا خنده دار الان کرایه تاکسی ۴۵,زیاد شده یعنی یه مسیر کوتاه کسی بره حداقل ده تومن چطور اسنپ باید بره تو کوچه پس کوچه مسافر معطل شه سوار کنه کمیسیون بده همون مسیر با سه نفر پونزده تومن یعنی اونهایی که سوار میشن نفری پنج ماهم ده تومن گیرمون میاد با معطلی بنزین شخصی وکمسیوین خدا رو خوش میاد تازه اونجا برسی پنج دقیقه وایسی بعد کنسلم کنن ظلم ظلم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۱۱

من راننده وانت هستم .کرایه های اسنپ آنقدر پایینه که مردم خودشون به بدبختی ما میخندد و این جای تأسف داره

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۱۷

کدوم افزابش قیمت.قیمتها آنقدر کم شده که مسافران میگویند با این قیمتها چطوری صرف میکنه که کار میکنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۳۳

متاسفم سیرخبرازگشنه نداره ۴۵درصد کرایه تاکسی رازیادکردین ۱۵درصدکمسیون اسنپ راکم کنید باید۳۰درصد به کرایه مااضافه کنید اسنپ همیشه هم هوای راننده وهم هوای مسافر راداره وکمسیون در۸۰درصدمواقع برای راننده ثابت صفاست اگه حقوق شمارا کم کنن متوجه‌ میشوید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۴۰

کرایه پایین باشه مسافر بیشتر میشه وچون راننده بدبخت بیچاره کم نداریم براش با تعداد بیشتر سفر کمیسون بیشتر میشه این بزرگترین سود استفاده است وتمام مجریان چون خودش استفاده میکنن براشون حقوق بی ارزش رانندگان مهم نیست واینکه اصلا متولی ارزونی کرایه کدام ارگانه که باید شکایت تلفنی کرد که نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۴۳

تعزیرات حکومتی چگونه میتواند تاکسی های اینترنتی را مجاب کند گزینه عجله دارم را حذف کند و از مسافران حمایت کند ولی نمیتواند این دو شرکت را به دلیل گزانفروشی و هزار و یک ظلم به راننده ها مجاب کند مثلا کمیسیون ۲۰ درصدی را کاهش دهد !؟ یا انواع مظالم دیگر در حق راننده را متوقف کنند ؟ مگر رانندگان شهروندان این مملکت محسوب نمیشوند !!!!!!؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۵۱

آقای اسپنانی یه نگاهی هم به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ودیگریها بيندازيد اینترنت پفکی با قیمت‌های بی ربط وبسیار زیاد،آیا این اپراتورها گران‌فروشی نمی کنند باور کنید خیلی بیش از اسنپ و تبسی ودیگر تاکسی های اینترنتی گران فروشی می کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۵۴

قیمتها واقعا پایینه .اصلا ارزش کار کردن ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۵۵

اقای ظاهرا تعزیرات چرا اونجا که بهونه مسافر بود گفتی عجله دارم گرونفروشیه بدون اینکه بفهمی اصلا چی میگی سفت وایسادی که حذفش کن حالا هم به بهونه گرونفروشی به اسنپ و تپسی بگو کمیسیون بیار پایین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۲۱

چیزی که ما رانندگان میگیم همیشه.کمیسیون کمتر بگیرن همه چیز خوب میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۱:۴۷

مگه فقط کمیسیون اصل مشکله، وقتی سهمیه بنزین نباشه، و آزاد مصرف کنی ، باز هم ارزش نداره با این کرایه های پایین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۱۱

کمیسیون ۲۰ درصده. شما اشتباه نوشتی ۱۵ درصد با این کرایها ۸۰ درصد باقیمانده هم خرج ماشین و استهلاک است و این وسط راننده داره برای اسنپ و تعمیرکار کار میکنه و هیچی دست خودش رو نمیگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۱۳

قیمت های اسنپ خیلی پایینه اصلا نمیصرفه استارت بزنی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۲۷

اولا کمسیون 20درصد است دوما استهلاک با درامد باید همخوانی داشته باشه با توجه به تورم اگه شما نگران مردم هستید خودتون هم افزایش حقوق نداشته باشین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۴۰

کمیسیون ۲۰درصد نه ۱۵ درصد اطلاع بدین به ریس تعزیرات در مورد بنزینم صحبت کنید ۱۶۰لیتر ۸روز میشه کارکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۰:۴۴

راننده اسنپ نه عیدی داره نه سنوات پاداش بیمه نداره حقوق ثابت نداره هزینه قطعات تعمیر هزینه بنزین دارد افزایش کرایه دو ساله ندارد حالا کمسیون از ۱۵ درصد بشه ۵ درصد چه سود با این کرایه های پایین مخارج بالای زندگی باز هم نمیصرفه حالا شما که تعزیرات هستید کلی مزایای شغلی دارین حقوق بالا و بازنشستگی دارین چرا خودتان نمیاین اسنپ کار کنید تو تابستان پشت کمرتان از عرق خیس بشه شما زیر باد کولر حقوق راحت میگیرین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۱:۳۴

کمیسیون چه ربطی داره به سهمیه بنزین!

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۶

دیگه تواسنپ کارکردن به صرفه نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۹

خواهشاً شرکت اسنپ وتپسی به علت به روز رسانی،نمیدونم یه دلیل بتراشه ویک هفته برنامه را ببنده که هیچ سفری صورت نگیره،تا تکلیف معلوم بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۲:۵۲

اسنپ حق کمیسیونش باتورم محاسبه میکنه ولی برای کرایه مطابق باتورم بهانه تراشی میکنه... مالیدن شیره سرراننده ها ومردم، شناوره وطرح ترافیک وساعت مختلف...نصف شب هم بزنی کرایه پایین میزنه‌.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۱۰:۱۰

شما یه وقت بزار؟همه مان جمع بشیم من حاضرم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۲:۵۳

سلام رانندگان محترم باید تاریخ مشخص کنید برای اعتصاب کامل وسراسری واقعن دیگه نمیصرفه تمام

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۴:۵۲

سلام من راننده اسنپ هستم 20 درصد کمسیون میگیرن خیلی زیاده قیمت تاکسی زرد ها افزایش پیدا کرد ولی اسنپ هیچی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۵:۵۰

اسفند ماه ۱۴۰۲ کمیسیون اکو پلاس ۲۰ درصد شده که متاسفاته راننده ها ضرر میکنن و ۵ درصد نیز به شرکت ها اضافه شده

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۱۸:۰۹

خلیل هستم استان فارس کرایه اسنپ برابر هست با کرایه یک مسافر تاکسی شهری با این وجود که تاکسی تو کوچه یادرمنزل نمیره ما اسنپی ها باید برویم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۲۲:۵۶

سلام وقت بخیر در تبریز ۲۰درصد هست

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۰:۲۱

اصلا کار نکنید خواهشا

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۰:۱۷

ار رانندها تقاضا می‌کنم کار نکنید بخدا مقصر از ما است دو روز کار نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۰:۴۳

۱۵ درصد واقعا خیلی نامردیه، انصاف هم خوب چیزیه.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۱:۱۳

فقط اینو بگم خیلی ازمسافرادیگه باید بغلشان کنیم بزاریم توماشین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۲:۰۷

مردم از یه اسنپ نون در میاوردن همونم بگیرین

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۴:۳۲

آقا به خدا . کمیسیون تو کرج و تهران ۲۰ درصد هست .چرا میگید ۱۵ درصد ای کاش ۱۵ یا ۱۰ در صد بود . به خدا ظلمه.....

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۴:۵۴

اگر این فرد اینقدر به فکر مردم هست چرا خودش نسبت به افزایش درصد اسنپ هیچ اقدامی نمیکند فقط زورشان به رانندها بدبخت می‌رسد.از خدا شرم کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۵:۱۵

این ادا بازی‌ها رو جمع کنید، آقا اصلا کار نمی‌کنیم کمسیون چیه خرج و دخل نمی خونه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۵:۴۶

تاریخ اعتصاب مشخص کنید تن به این ظلم ظلم ظلم ی مشت ظالم ندهیم مرد باشید همکاران یک هفته اعتصاب،کنیم حله میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۵:۵۸

کمیسیون اغلب شهر ها ۲۰ درصده چند تا شهر ۱۵ درصده لطفا پیگیری بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۶:۰۸

آخر بی انصافی هست هم از مدیریت اسنپ و هم از مسئولان بابا کرایه ها عوض شدن بجز کرایه اسنپ حقوق کارگر و وکارمند رفت بالا الا این کرایه ها نمیره بالا

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۶:۱۷

خدایی من پیک موتوری اسنپ بودم ۲۰ درصد کمسیون کم کردن از من خدا راضی میشه تو گرمای اهواز

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۷:۰۹

ایول

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۷:۴۳

اگر قبول ندارین و طرف راننده هستین ۲۰ درصد رو برداریم امااااا خرج ماشین چی باشه شما بدین ببینید براتون صرف می‌کنه یا نه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۸:۲۵

شرکت اسنپ که همه چیز خودشو با تاکسی‌های اینترنتی خارچ کشور مقایسه میکنه پس چرا کمسیونش را با شرکت‌های تاکسی اینترنتی خارج کشور مقایسه نمیکنه اونا از راننده 2درصد میگیرن نه 15 درصد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۰۸:۴۵

سلام همگی بریم آژانس بهترین گزینه فرار از برده داری نوین هستش

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۳

دوستان چند روز کار نکنید تو اسنپ

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۷

به نظرم اسنپ تپسی وقت تلف کردن آدم ضایعات جمع کنه درآمدش از اسنپ بهتره

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۱

تاوقتی رانندگان اسنپ توی یک گروه مثل سروش یا ایتا جمع نشون وباهم صحبت نکنند هیچ فایده ای ندارد،هر شهر باید یک گروه رانندگان اسنپ راه اندازی کنه،تا همزمان بتونن کار را اداره کنن،مابقی حرفا هیچ ارزشی نداره،،،

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۷

اگه هرراننده ای بره در شهر خودش کار کنه تهران کرایه میره بالا.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۹ ۱۱:۳۷

اسنب داردپول موفق از راننده گان میگرد ۲۰ درصد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۱:۰۰

با این گرونی قطعات و اصطحلاک سنگین اصلا نمیصرفه کرایه ها خیلی پایینه و کمیسیون خیلی بالا .بیشترین ضرر واسه راننده و ماشین هستش ادم هم باید خودش کار کنه هم ماشینش برای ساعتی ۵۰ تومن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۲:۵۰

اصلا کمیسیونم صفر درصد بگیره بازم کرایه پایینه مهندس

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۳:۲۸

سلام ، کرایه ها شده یک سوم تاکسی ، مسیری که تاکسی صد میگیره اسنپ شده ۵۰ خب اینجوری برای رانندگان ضرر داره ، کمیسیون ۱۵ درصدم زیاده ، از تعزیرات خواهشمندم به فکر رانندگان باشد . من تو مشهد کار میکنم اینجا کرایه ها صلواتیه.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۳:۴۱

ده درصد از کمیسیون هم کم بشه بازهم 60درصد تفاوت قیمت هست با تاکسی ... مگ ما زن و بچه نداریم؟مگ ما اجاره خانه نداریم؟؟؟؟ یک مسیر با تاکسی ۱۰۰هزار تومان،همان مسیر با اسنپ ۵۰هزار تومان بدون کسر کمیسیون..... نرخ تورم رو مقایسه کنید با نرخ کرایه های اینترنتی ... ماهم یک نوع شغل هستیم که داریم کاسبی میکنیم و زحمت میکشیم . ولی بی فایده.....

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۱۶:۲۵

کرایه اسنپ خیلی پایین وکمیسیون ۲۰درصد خیلی بالاست....وبنزین ندارد...این مساله هرچه سریع حل شود.....

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۰ ۲۳:۴۱

اسنپ در تبریز 20% کمسیون می‌گیرد با این کرایه‌ها کم کسی نیست به داد رانندگان برسد مدیریت اسنپ خجالت نمی کشید بهتر است این شرکت جمع شود ورانندها مثل قبل مسافرکشی کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۰۰:۳۹

عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسوولین محترم در مورد. تاکسی های اینترنتی ، اگر حق کمیسیونی که میگیرن واقعا حق باشه باید ۵٪ کمیسیون کم کنند از هزینه سفر ، اینطوری خیلی ها به کارشون ادامه میدن و با کمیسیون ۲۰٪ درصدی کسی کار نمیکنه ، مخارج واقعا بالا هست ممنون از پیگیریتون🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۲ ۰۸:۰۰

باسلام بنده ودوستم راه حلهایی داریم برا رفع مشکلات اسنپ وتپسی البته مجانی نیست درصورت تمایل تماس بگیرید خودمم هرازگاهی اسنپ کارمیکنم البته چندروزه دیدم واقعن کرایه پایینه تعطیلش کردم