• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403012714810
  • خبرنگار : 50233

به بهانه دور دوم سفر رئیس‌ جمهور

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
سفر اول رئیس جمهور به سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» به بهانه دور دوم سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان خبر داد.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان، اظهار کرد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای با هدف بازتاب رسانه‌ای بهتر این سفر برگزار خواهد شد. این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان برگزار می‌شود. فعالان رسانه‌ای در سراسر استان می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی از سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان به‌عنوان یک سفر مهم یاد و بیان کرد: با توجه به اتفاق‌های اخیر و پاسخ کوبنده کشورمان به صهیونیست‌ها، سفر رئیس جمهوری اهمیت مضاعفی دارد، بنابراین پوشش مناسب سفر، اهمیت بیشتر می‌یابد.

این عضو شورای اطلاع‌رسانی استان تاکید کرد: انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای به پوشش حداکثری این سفر که مصوبات آن در رشد و توسعه استان بسیار موثرند، کمک کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره رسانه‌ای با محوریت سفر دوم دولتمردان به استان سمنان برگزار می‌شود، ادامه داد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در دو  بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن‌گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ و ... برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فعالان رسانه‌ای استان خواست که آثار رسانه‌ای تولیدی خود را تا چهارم اردیبهشت‌ ماه به دبیرخانه این جشنواره استانی ارسال کنند.

وی یادآوری کرد: در پایان جشنواره با رای داوران ۱۰ اثر برتر در بخش آزاد و پنج اثر برتر در بخش ویژه معرفی می‌شوند.

فلاح با اشاره به اینکه استان سمنان از موفق‌ترین استان‌ها در اجرایی کردن مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری بوده است، تصریح کرد: بررسی و تشریح عملکرد استان در اجرای مصوبات دور اول سفر، از محورهای جشنواره است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این بخش را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مردم استان به‌عنوان مردمی مهمان‌نواز نام برد و با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهوری در این سفر، گفت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌ها استقبال با شکوهی از رئیس جمهوری و دولتمردان داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha