• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403012714902
  • منبع : بازار

راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر

راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر

موتور گیرلس یک موتور فوق‌العاده باکیفیت و عالی است که برای آسانسور استفاده می‌شود. برندهای مختلفی مانند برند زیلابگ آلمان و ماتو درایو چین این موتور را تولید می‌کنند که نکاتی مهم برای خرید آن‌ها نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت بازرگانی آریا، موتوری که می‌توانید با آن بهترین عملکرد را برای آسانسور به ارمغان بیاورید، موتور گیرلس است. موتورهای گیرلس یا بدون گیربکس از آن دسته‌موتورهایی هستند که به‌شکلی فوق‌العاده نرم حرکت کرده و قابلیت نصب در هر شرایطی را دارند.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در خرید این موتور نکات مختلفی باید رعایت شوند. این‌گونه می‌توانید بهترین قیمت و بهترین مدل را برای خرید پیدا کنید. همراه ما باشید تا در ادامه مهم‌ترین نکات خرید این موتور و بهترین برندهای آن را باهم بررسی کنیم.

بهترین برندهای موتورهای گیرلس

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید موتور گیرلس در نظر داشته باشید، برندهایی است که برای این موتور وجود دارند. این برندها شامل موارد مختلفی هستند که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند. بهترین این برندها عبارت‌اند از:

  • زیلابگ آلمان

یکی از بهترین و خاص‌ترین برندهایی که در زمینه تولید انواع موتور گیرلس فعالیت می‌کند، برند زیلابگ آلمان است. Ziehl Abegg یک برندی است که به‌عنوان بهترین برند این موتور شناخته می‌شود. کیفیت محصولات آن بسیار بالا بوده و از بهترین متخصصان در این زمینه کمک می‌گیرد.

مدل‌های گوناگونی از موتورهای این برند در بازار وجود دارد که قیمت آن‌ها نسبتا بالا است. بهترین این مدل‌ها شامل مدل‌هایی مانند SM۲۰۰-۴۰C، SM۲۱۰-۶۰ -۷۰ و SM۲۰۰-۴۵D می‌شوند. شما این قابلیت را دارید که با بررسی کاتالوگ این مدل‌ها، بهترین را برای خرید انتخاب کنید.

  • ویتور آلمان

برند دیگری که در میان بهترین برندهای تولیدکننده موتور گیرلس فعالیت می‌کند برند ویتور است. این برند همانند شرکت زیلابگ در آلمان تاسیس شده و نمونه‌هایی بسیار خاص از موتورهای بدون گیربکس را تولید کرده است.

شاید قیمت محصولات این برند کمی گران باشد؛ اما درصورت پرداخت این قیمت یک موتور بادوام که عمری طولانی دارد دریافت خواهید کرد. از پرکاربردترین مدل‌هایی که توسط این برند تولید شده است می‌توان به مدل‌های WSG-TR، WSG-S۱ و WSG-S۲ اشاره کرد که ویژگی‌های هرکدام متفاوت است.

ماتو درایو چین

آخرین برندی که می‌خواهیم در این قسمت به‌عنوان برند برتر موتورهای گیرلس به شما معرفی کنیم، برند ماتو درایو چین است. موتور گیرلس ماتو درایو از بهترین و خاص‌ترین موتورهایی است که توانایی خرید آن با قیمتی مناسب را دارید.

این شرکت در چین فعالیت می‌کند؛ اما بازار آن به‌شکلی بین‌المللی بوده و از کشورهایی مانند ایران سفارشات گوناگونی را دریافت می‌کنند. بهترین مدل‌هایی که این شرکت تولید و روانه بازار کرده است می‌توان به مدل‌های MY۰۵A-۳.۲KW، MY۰۵A-۴.۶KW و MY۰۵A-۴KW اشاره کرد. می‌توانید کاتالوگ این مدل‌ها را در وب‌سایت بازرگانی آریا بررسی کنید.

کدام برند برای خرید موتورهای گیرلس بهتر است؟

راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر

شاید برایتان سوال باشد که کدام برند برای خرید موتورهای گیرلس مناسب است؟ در پاسخ باید گفت که هرکدام از برندهای ذکر شده مزایا و معایب خاصی را دارا هستند. اگر به‌دنبال بهترین کیفیت در کنار قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید، برند چینی ماتو درایو برای شما انتخابی عالی محسوب می‌شود.

نکاتی مهم برای خرید موتورهای گیرلس

باید زمان خرید موتور گیرلس ماتو درایو یا دیگر برندها به نکات بسیار مهمی توجه کنید. مدل‌های گوناگونی از این موتور وجود دارند که باید با بررسی این نکات بهترین را برای آسانسور مدنظر تهیه کنید. مهم‌ترین این نکات عبارت‌اند از:

سروصدای کم موتور

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید موتور گیرلس باید در نظر داشته باشید، سروصدای کمی است که توسط موتور تولید می‌شود. مهم‌ترین مزیتی که موتورهای گیرلس ماتو درایو و دیگر برندها نسبت به موتورهای گیربکسی دارند این است که نویز آن‌ها کمتر است.

بااین‌حال برخی از مدل‌ها به‌دلیل توان بالا یا استفاده از قطعات کیفیت متوسط، سروصدای زیادی تولید می‌کنند. شما باید قبل‌از خرید به این موضوع توجه کرده و مدلی که سروصدای کمتری با توان بالا دارد را خریداری کنید.

نصب و سرویس‌دهی شرکت ارائه‌دهنده

نکته دیگر برای خرید موتور گیرلس ماتو درایو و دیگر برندها، خدمات نصب و سرویس‌دهی شرکت ارائه‌دهنده است. فرقی نمی‌کند که از کدام شرکت وارد کننده یا فروشگاه این موتور را تهیه می‌کنید؛ باید در نظر داشته باشید که خدمات نصب آن را نیز به شما ارائه دهند.

به‌دلیل جدید بودن تکنولوژی این موتور، متخصص نصب و تعمیر آن در کشور بسیار کم است. شرکت‌های معتبر این متخصصان را آموزش داده و برای نصب و تعمیر موتورهای بدون گیربکس به شما ارائه می‌دهند؛ همانند شرکت بازرگانی آریا.

انتخاب بهترین برند نسبت به بودجه و کیفیت

باید برای خرید موتور گیرلس یک برند باکیفیت را نسبت به بودجه خود انتخاب کنید. همان‌طور که در بخش‌های قبلی بررسی شد، برندهای گوناگونی از این موتور وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند. شما باید نسبت به بودجه خود یکی از این برندها را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. اگر برای کم‌شدن قیمت سمت مدل‌های بی‌کیفیت بروید امکان دارد که موتور هنگام کارکردن کم آورده و حتی با مشکلات اساسی و خطرناک روبرو شود. پس سعی کنید مدل‌های باکیفیت را بخرید.

مزایای خرید موتور گیرلس از آریا تریدینگ

راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر

شاید نام بازرگانی آریا را شنیده باشید. بازرگانی آریا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های واردکننده قطعات آسانسور است که خدماتی عالی در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت مزایایی عالی برای خرید از خود قرار داده تا نظر مشتریان و رضایت آن‌ها را جلب کند. مهم‌ترین مزایایی که در خرید از این شرکت وجود دارند عبارت‌اند از:

  • فروش انواع قطعات با قیمت نمایندگی فروش
  • بهترین قیمت در میان دیگر شرکت‌ها
  • کیفیت تضمینی
  • بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در زمینه واردات
  • انجام نزدیک به ۱۰۰۰ پروژه در سرتاسر کشور
  • بیش از ۱۰هزار پروژه تکمیل شده در ایران

جمع‌بندی

موتوری خاص که برای آسانسورها استفاده شده و راندمان مکانیکی عالی دارد، موتور گیرلس است. موتورهای بدون گیربکس نویز بسیار کمی داشته و به‌شکلی نرم و سریع عمل می‌کنند. مزایای بسیار زیادی برای این موتورها وجود دارد که باعث شده شرکت‌ها و برندهای مختلفی آن را تولید کنند.

برندهایی مانند برند زیلابگ، ویتور و ماتو درایو از بهترین و خاص‌ترین برندها در این زمینه هستند. در این مطلب آموزشی این برندها را برای شما بررسی کردیم و نکاتی که برای خرید این موتور وجود داشت را به شما توضیح دادیم. شما می‌توانید برای خرید محصولات برند ماتو درایو به شرکت بازرگانی آریا مراجعه کرده و سفارش خود را با کمترین قیمت و به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha