• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403012715042
  • خبرنگار : 50642

یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد

درمان ماهانه ۱۰ تا ۱۱ هزار بیمار در دانشکده دندانپزشکی مشهد

درمان ماهانه ۱۰ تا ۱۱ هزار بیمار در دانشکده دندانپزشکی مشهد
عکس آرشیوی است.

ایسنا/خراسان رضوی معاون اداری مالی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بیمار در بخش‌های مختلف دانشکده مراجعه کرده و درمان می‌شوند و طبق این رقم ماهانه حدود ۱۰ الی ۱۱ هزار بیمار در دانشکده دندانپزشکی تحت درمان قرار می‌گیرند.

محمدجواد مقدس در نشست خبری اطلاع‌رسانی وضعیت بهداشت دهان و دندان در جامعه که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بیمار در بخش‌های مختلف دانشکده مراجعه کرده و درمان می‌شوند، طبق این رقم ماهانه حدود ۱۰ الی ۱۱ هزار بیمار در این دانشکده تحت درمان قرار می‌گیرند. حدود ۵۰ استاد روزانه در این بخش فعالیت دارند و وظیفه درمان مراجعین را برعهده دارند.

وی افزود: پذیرش این مرکز به دو صورت اینترنتی و حضوری درحال انجام است و تعرفه‌های آن به مراتب از سایر مراکز و کلینیک‌ها کمتر بوده و تنها حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد تعرفه‌های بیرون را شامل می‌شود. باتوجه به اینکه خدمات دندانپزشکی بسیار گران شده و هزینه‌های آنها به دلیل افزایش ارز، افزایش داشته، مراجعه روزانه مردم به دانشکده دندانپزشکی افزایش یافته است.

دکتر مقدس بیان کرد: سالانه رضایت‌سنجی مطلوبی با پارامترهای متفاوت از مراجعین دانشکده دندانپزشکی صورت می‌گیرد که طی آن در سال ۱۴۰۱، ۵۵ درصد مردم رضایت داشته و در سال ۱۴۰۲ این امر به ۶۲ درصد رضایت تعمیم یافته است. در سال ۱۴۰۳ هم در تلاش هستیم که این درصد افزایش یابد و مراجعین بیشتری از این امر رضایت داشته باشند.

معاون اداری مالی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ۱۳.۳۰ ظهر معاینه معمولی صورت می‌گیرد و بعد از آن افراد تقسیم‌بندی می‌شوند و از ساعت ۱۵ معاینات تخصصی شروع می‌شوند و اساتید ویژه در کلینیک حاضر می‌شوند. در کلینیک تخصصی ۷ بخش اصلی ترمیم، اطفال و ارتودونسی و... وجود دارد و به صورت تخصصی در آن قسمت‌ها فعالیت انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha