• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403012715059
  • خبرنگار : 71650

رئیس دانشکده الهیات و معارف دانشگاه علامه مطرح کرد

دفاع جانانه عملیات «وعده صادق» و خواب دشمن

دفاع جانانه عملیات «وعده صادق» و خواب دشمن

رئیس دانشکده الهیات و معارف دانشگاه علامه طباطبایی، عملیات «وعده صادق» را دفاع «جانانه‌ای» عنوان کرد که برای مدت‌ها دشمن را به خواب می‌برد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسام الدین خلعتبری در نشست بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی که پیرامون دفاع مشروع ایران و عملیات «وعده صادق» برگزار شد، اظهار کرد: این دفاع جانانه شاید برای مدت‌های مدید و طولانی طرف مقابل و دشمنان اسلام را به خواب ببرد و بازدارندگی معنوی دارد.

وی ادامه داد: طبیعتا وقتی چنین ضربه‌ای وارد می‌شود و سپس پیام می‌رسد که اگر به هرجایی تجاوز کنید مجددا پاسخ خواهیم داد، اگر طرف مقابل عاقل باشد متوجه می‌شود که بازدارندگی معنوی پیش آمده است.

این هیات علمی دانشگاه تاکید کرد: اساسا ما با قوم یهود دعوایی نداریم کما اینکه با مسیحیت و بودیسم و دیگر ادیان دعوایی نداریم. اما رژیم صهیونیستی فرقه نژاد پرستی است که خطرناک است. این فرقه از ابتدا با انبیا الهی کار داشت و با پیامبر اکرم، اهل بیت و خط عدالت مشکل داشت؛ چراکه کمونیزم می‌اندیشند و تفکر مادی دارند. می‌خواهند افراد را در این تفکر مادی قرار دهند و در عین حال روش فرعونی دارند و حتی قوم خود را خفیف می‌شمارند تا از سردمداران اطاعت کنند.

رییس دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی افزود: این یک وظیفه جهانی است که در برابر این فرقه صهیونیسم که فرقه‌ای مادی است، بایستیم. این فرقه تعلیم ترک معاد دارد؛ یعنی کاملا یک فکر مادی دارد و به چیز دیگری معتقد نیست. کسی که به این معنا دنیایی است آدم خطرناکی است.

خلعتبری تصریح کرد: قرآن می‌فرماید امامان کفر که مردم را به آتش دنیا و اخروی می‌کشانند، ایستادگی کنیم. بر آگاهان و دانایان فرض است که در مقابل این رژیم ستمگر صهیونیستی بایستند.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگر این نشست هیبت الله نژندی منش، استاد دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: حق دفاع مشروع حقی ذاتی برای کشور است که در عملیات وعده صادق انجام شد؛ اما نکته‌ای که اعمال این حق را توسط ایران از سایر کشورها متمایز می‌کند رعایت اصل تناسب و ضرورت است.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق حمله به بیمارستان، مدرسه و مکان‌های عیر نظامی نبود، ادامه داد: کشورهای دیگر سلاح‌هایشان را در جنگ‌های مختلف آزموده بودند و عملا جنگ راه انداخته بودند تا در این جنگ‌ها سلاح‌ها را بیازمایند؛ اما ما برای اولین بار بود فناوری خود را در جنگ واقعی آزمایش می‌کردیم.

نژندی منش گفت: اینکه پنج کشور با فناوری پیشرفته برای مقابله با موشک‌های ایران آمدند نشان می‌دهند آنها بیشتر از ما درک کردند که ما چه فناوری داریم. این دستاورد مهم نیاز به مراقبت دارد که مبادا اتفاقی رخ دهد که این شیرینی دیده نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha