• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403012715096
  • منبع : بازار

کانال سازی صنعتی و کانال اسپیرال

کانال سازی صنعتی و کانال اسپیرال

هر سیستم تهویه هوای صنعتی که در صنایع کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد به یک کانال سازی صنعتی مناسب و با کیفیت نیاز دارد. انواع کانال سازی صنعتی برای راه‌اندازی این سیستم‌های تهویه صنعتی وجود دارد اما بهترین نوع آن‌ها، کانال‌های اسپیرال هستند. کانال‌های اسپیرال صنعتی نیاز همه صنایع را با کمترین هزینه و با کمترین مواد اولیه برطرف می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اسپیرالی، این کانال‌ها توسط شرکت‌هایی که در طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه صنعتی فعالیت دارند ساخته می‌شوند اما یکی از بهترین آن‌ها، شرکت اسپیرالی است. این شرکت می‌تواند با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان نیاز کانال سازی صنعتی شما را برطرف کند. مهم نیست برای چه صنعتی قصد کانال سازی صنعتی دارید. تنها کافی است که کار خود را به شرکت اسپیرالی سپرده و بهترین کیفیت کانال صنعتی را تحویل بگیرید. 

کانال اسپیرال

احتمالا این سوال برای شما مطرح شده که کانال اسپیرال چیست و چه مزایایی دارد که در همه صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانال اسپیرال (Spiral) نوعی کانال انتقال هوا و سیال است که در سیستم‌های تهویه صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل هندسی این کانال‌ها که به‌صورت چرخشی است باعث شده نام اسپیرال روی آن‌ها گذاشته شود. این کانال‌ها با متریال مختلف و برای استفاده در صنایع گوناگون طراحی و ساخته می‌شوند. چند ویژگی اساسی آن‌ها که باعث شده چنین محبوبیت گسترده‌ای به دست آورند شامل:

  • میزان اتلاف انرژی صفر
  • طراحی ساده و کم هزینه با کمترین مواد اولیه
  • اجرای راحت در تمام نقاط محیط بدون نیاز به تعمیر و نگهداری بعد از نصب
  • سبک و مقاوم برای استفاده در صنایع مختلف
  • امکان طراحی و نصب در ابعاد گوناگون و در صنایع مختلف

همچنین این نوع کانال‌ها دارای کاربردی وسیع در محیط‌های مختلف مسکونی و صنعتی هستند. برای مثال در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، منازل مسکونی و آپارتمانی، صنایع کوچک و بزرگ، سوله‌های صنعتی و... از کانال اسپیرال استفاده می‌شود.

کانال سازی صنعتی و کانال اسپیرال

کانال اسپیرال گالوانیزه

یکی از متریال‌هایی که برای تولید کانال اسپیرال صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ورق گالوانیزه است. ورق‌های گالوانیزه در عین اینکه بسیار مقاوم هستند، بسیار سبک بوده و برای همین طراحی و نصب آن‌ها بسیار ساده است. کانال اسپیرال گالوانیزه یکی از پرکاربردترین انواع کانال صنعتی است که در صنایع مختلف مثل نفت و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کانال‌ها را تنها شرکت‌های سازنده کانال اسپیرال بزرگ که خودشان خط تولید اختصاصی دارند طراحی و تولید می‌کنند. برای مثال شرکت اسپیرالی یکی از بهترین این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

استفاده از ورق‌های گالوانیزه در تولید کانال اسپیرال گالوانیزه مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها بالا رفتن مقاومت در عین سبکی است. مزیت دیگر این است که گالوانیزه به خودی خود عایق حرارت و صدا بوده و برای همین کانالی که با ورق گالوانیزه تولید شود در پروژه‌های صنعتی پتروشیمی و نفت و گاز به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت نهایی نیز این است که بعد از نصب کانال اسپیرال گالوانیزه دیگر لازم نیست کارهای نگه‌داری و تعمیرات انجام شود. این کانال‌ها توانایی این را دارند که تا مدت زمان زیادی بدون تعمیرات و نگه‌داری درمحیط‌های صنعتی دوام آورند.

تولید، نصب و اجرا پروژه های کانال سازی صنعتی و کانال اسپیرال با شرکت اسپیرالی

شرکت اسپیرالی با داشتن خط تولید اختصاصی کانال‌های اسپیرال گالوانیزه، این امکان را برای مشتریان بوجود آورده است که با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن، کانال‌کشی پروژه‌های صنعتی خود را با کیفیتی بالا انجام دهند. در رزومه این شرکت نام ایران خودرو، سایپا، بانک تجارت، شرکت ملی نفت ایران، سازمان انرژِی اتمی و... به چشم می‌خورد که نشان از سطح بالای کیفیت کانال‌های اسپیرال گالوانیزه آن‌ها دارد. اگر قصد دارید برای پروژه صنعتی خود یک کانال‌کشی اسپیرال گالوانیزه با کیفیت بالا ولی در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهید، شرکت اسپیرالی بهترین گزینه محسوب می‌شود. 

انتهای رپرتاژ اگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha