• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012715105
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

اقتدار ایران در اتفاق‌های اخیر بین‌المللی به اثبات رسید

اقتدار ایران در اتفاق‌های اخیر بین‌المللی به اثبات رسید

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی معتقد است: اقتدار ایران در اتفاق‌های اخیر بین‌المللی به اثبات رسید.

محمدرضا حسین‌نژاد امروز (۲۷ فروردین ماه) در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به جایگاه نازل کشور در قبل از انقلاب و مقایسه وقتی حتی توان تولید سیم خاردار را نداشتیم، با امروز که در بسیاری از عرصه‌ها توفیق‌های کم‌نظیری داریم و جایگاه با عظمتی یافته است، افزود: در اتفاق‌های اخیر بین‌المللی، اقتدار ایران اسلامی در پاسخ به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و اقدامات تروریستی این رژیم به اثبات رسید.

وی به جایگاه با عظمتی که امروز ایران اسلامی در جهان پیدا کرده است اشاره و اظهار کرد: شما به‌عنوان معلمان جامعه، نسل آینده کشور را دارای مهارت، توانمند در عرصه تولید و با رویکرد رفع نیازهای جامعه، تقویت اقتصاد و معیشت خانواده‌ها تربیت کنید.

وی جویای مشکلات دانشگاه فرهنگیان بجنورد شد و تعدادی از دانشجویان بخشی از مشکلات اعم از همسان‌سازی امکانات رفاهی خوابگاه‌ها، افزایش تعداد سرویس‌های ایاب و ذهاب، افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها، افزایش فعالیت‌های فرهنگی، اردوهای تفریحی، علمی و راهیان پیشرفت، نبود زمین چمن ورزشی و ... را مطرح کردند و استاندار از مسؤولیت دانشگاه مساعدت در رفع مشکلات را درخواست کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز از تحصیل ۲۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: امکانات رفاهی را مانند آرایشگاه، تایپ و تکثیر و اصلاح روکش صندلی‌ها در محوطه دانشگاه برای دانشجویان آماده کرده‌ایم.

وی از استاندار برای تحویل ساختمان دانشگاه آزاد به دانشگاه فرهنگیان برای استقرار بخش خواهران دانشگاه تقاضای کمک کرد و همچنین خواستار مساعدت برای صدور مجوز راه‌اندازی نانوایی در محوطه دانشگاه شد که استاندار در هر دو مورد قول مساعدت داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha