• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403012715188
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل:

رضایت‌مندی مردم هدف مهم دامپزشکی اردبیل است

رضایت‌مندی مردم هدف مهم دامپزشکی اردبیل است

ایسنا/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: دامپزشکی در کنار وظایف بسیار مهم تشکیلاتی و سازمانی و بهداشتی خود در حوزه سلامت عمومی جامعه و تأمین امنیت غذایی، یک هدف مهم و استراتژیک را دنبال می کند و آن ایجاد رضایت‌مندی مردم است.

مهدی فیضی ۲۷ فروردین در نشست همکاری‌های مشترک و دو جانبه دامپزشکی و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس ( ع ) استان اردبیل بر ضرورت افزایش سطح همکاری‌های مشترک و تداوم آن تأکید کرد و گفت: دامپزشکی در کنار وظایف بسیار مهم  تشکیلاتی و سازمانی و بهداشتی خود در حوزه سلامت عمومی جامعه و تأمین امنیت غذایی، یک هدف مهم و استراتژیک را دنبال می کند و آن ایجاد رضایت‌مندی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی و تثبیت قوام و دوام نظام است و این یک هدف راهبردی و مشترک سپاه و دامپزشکی است.

وی همچنین افزود: نگاه دامپزشکی به سازمان بسیج سازندگی سپاه نگاه تعاملی، همدلی، همراهی و هم افزایی در حوزه تأمین امنیت غذایی و محرومیت زدایی است.

این مقام مسئول دامپزشکی استان اهتمام جدی بر تحقق شعار سال با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: لازم است در جهت تحقق این امر مهم مشارکت جدی در قالب اردوهای جهادی با تلاش مضاعف و همکاری تناتنگ بسیج سازندگی و دامپزشکی را با همفکری، همراهی، هم افزایی و ساماندهی نیروهای واکسیناتور در امر مایه کوبی دام‌ها، سمپاشی اماکن و جایگاه‌های نگهداری دام و آموزش دامداران و روستاییان منطقه در قالب محرومیت زدایی و رونق تولید روستاییان و دامداران استان را پررنگتر از سال گذشته به انجام رسانیم.

واکسیناسیون یک میلیون رأس دام در استان بر علیه بیماری‌های مختلف دامی

در ابتدای این دیدار سرهنگ عباس نوظهور، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس ( ع ) استان با ارائه گزارشی از همکاری‌های مشترک، ظرفیت و پتانسیل بین بخشی دامپزشکی و بسیج سازندگی را منحصر به‌فرد توصیف کرد و گفت: نتیجه این همکاری‌ها واکسیناسیون نزدیک به یک میلیون راس دام برعلیه بیماری‌های مختلف دامی در سال گذشته بوده است.

نوظهور با تأکید بر تداوم این همکاری‌ها و نحوه تعاملات بین بخشی مسئولیت‌های مشترک در راستای ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به جامعه هدف دامپزشکی افزود: سازمان بسیج سازندگی کما فی السابق آمادگی کامل دارد که در راستای محرومیت زدایی علی الخصوص در روستاهای مناطق محروم و دور افتاده و صعب العبور همگام با دامپزشکی شبانه روز فعالیت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha