• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403012815325
  • خبرنگار : 50441

انتقاد سرمربی لیگ یکی از فشردگی بیش از حد مسابقات

انتقاد سرمربی لیگ یکی از فشردگی بیش از حد مسابقات

ایسنا/فارس سرمربی تیم آریو اسلامشهر از فشردگی بیش از حد مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور انتقاد کرد و این رویه را با شعار فیفا مبنی بر سلامتی و لذت فوتبال، در تعارض دانست.

وحید بیاتلو امشب، ۲۷ فروردین پس از کسب تساوی ارزشمند در خانه تیم مدعی فجرشهید سپاسی، در کنفرانس خبری اظهار کرد: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم که پس از طی ۱۴ ساعت مسافت با اتوبوس، توانستند اینطور از جان مایه گذاشته و در نهایت به نتیجه خوبی دست پیدا کنند.

وی سپس به انتقاد از مسئولان سازمان لیگ پرداخت و گفت: ما در لیگ یک بیشتر باید به دنبال سازندگی و آموزش باشیم. ضرورت اینکه بخواهیم بازی‌ها را با فشار سنگین و اینچنین فشرده برگزار کنیم، نمی‌دانم.

بیاتلو ادامه داد: به دلیل بی برنامگی‌هایی که وجود دارد و فشاری که برگزاری فشرده مسابقات به ما می‌آورد، بازیکنان ما دچار آسیب شده‌اند. اینکه لیگ یک ۱۰ روز دیرتر برگزار شود مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر شعار فیفا سلامتی و لذت بردن از بازی فوتبال است، پس این چه نوع مسابقاتی است که ما داریم برگزار می‌کنیم و نمی‌توانیم از آن لذت ببریم؟

انتقاد سرمربی لیگ یکی از فشردگی بیش از حد مسابقات

وی از نمایش بازیکنانش در هفته‌های اخیر تمجید کرد و گفت: ما در بازی قبل هم باید مس سونگون را ۵ بر ۱ شکست می‌دادیم اما بدشانسی آوردیم و مساوی کردیم. امشب هم فوتبال خوبی بازی کردیم و به‌جز توپی که وارد دروازه ما شد، موقعیت خاصی به حریف قدرتمندمان ندادیم. ۷۵ دقیقه کامل سوار بازی بودیم و خدا را شکر به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم.

سرمربی جوان تیم آریو اسلامشهر همچنین برای تیم فجرسپاسی آرزوی موفقیت کرد و گفت: من دوست دارم این تیم به لیگ برتر صعود کند. چون نه تنها هواداران با فرهنگی دارد، بلکه کادرفنی سالم و کاربلدی دارد که بی‌حاشیه کار می‌کنند و در طول فصل هم شایستگی خود را نشان داده‌اند و از صمیم قلب آرزو می‌کنم این تیم به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کند.

بیاتلو در پاسخ به این سوال که چرا نیمکت این تیم در طول مسابقه همواره آشفته و معترض بود، اظهار کرد: قبول دارم که اعتراض‌های بی‌موردی توسط برخی افراد از روی نیمکت تیم ما انجام شد که خود من هم به آنها معترض شدم. مطمئن باشید من دنبال ایجاد حاشیه نیستم.

به گزارش ایسنا، تیم آریو اسلامشهر در هفته بیست‌ و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب، ۲۷ فروردین در شیراز به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز رفت و در حالیکه تا آخرین ثانیه با یک گل از حریف خود شکست خورده بود، با گل زیبای ایمان شوریابی در دقیقه ۹۵ به یک امتیاز ارزشمند دست یافت و در رتبه هشتم، ۳۷ امتیازی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha