• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403012815360
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

انتقام ایران از رژیم صهیونیستی صفحه تاریخی جدیدی در منطقه رقم می‌زند

انتقام ایران از رژیم صهیونیستی صفحه تاریخی جدیدی در منطقه رقم می‌زند

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: حمله گسترده سحرگاه ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، صفحه‌ای جدید و تاریخی برای منطقه رقم خواهد زد. این حمله‌ با ده‌ها پهپاد و موشک صورت گرفت و رسماً بیش از انتظارات دوست و دشمن بود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق که با رمز یا رسول‌الله انجام شد، اظهار کرد: این عملیات نشان داد موشک یکی از مولفه‌های قدرت و امنیت است. 

وی با بیان اینکه چون موشک داریم می‌توانیم بگوییم دوران بزن در رو تمام شده است، تصریح کرد: موشک‌های کشورمان به قدری دقیق و نقطه‌زن هستند که از فراز بیت‌المقدس یا بین‌الحرمین در کربلا عبور کردند و محل معین شده را منهدم کردند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه چون قوی هستیم بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل گفته است که به حمله ایران پاسخ ندهید، افزود: دلیل این امر نیز این است که ‌آمریکا سال ۹۸ قدرت ایران را در عین‌الاسد دید.

او با یادآوری اینکه اگر توان دفاع نداشته و ضعیف باشیم دشمن جرات پیدا می‌کند، تصریح کرد: در این حمله مهم، تعداد موشک‌های برخورد کرده اصل نیست بلکه موضع مهم خرد شدن  رژیم صهیونیستی با همه حمایت‌های غربی از آن است.

وی با توضیح اینکه در این حمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن در رهگیری و دفع حملات ایران به رژیم غاصب صهیونیستی کمک کردند اما ایران توانست با موفقیت از این شبکه بسیار خاص عبور کند، گفت: انتخاب رمز معنادار «یا رسول الله» برای عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی حاوی یک پیام مهم بود و آن اینکه جمهوری اسلامی ‌به نمایندگی از همه امت اسلامی در سرتاسر جهان، رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

او با بیان اینکه ایران بر خلاف تعیین خط قرمز صهیونیست‌ها هم از خاک خود و هم فراتر از  انتظار آنها، حملات گسترده‌تر و بزرگ‌تری را انجام داد، اظهار کرد: چند نکته حائز اهمیت در این‌ حمله این است که ایران حمله نکرد بلکه انتقام گرفت و این حمله خشم انباشت شده از سال‌ها عملیات تروریستی پنهان رژیم صهیونیستی علیه ایران بود.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین این نتایج می‌توان به آسیب به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی اشاره کرد، گفت: پایگاه اطلاعی رژیم صهیونیستی که از آن پایگاه اطلاعات سفارت را بدست آورده بودند نیز از کار افتاد و این همان تناسب تنبیه با جنایت رژیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha