• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403012815468
  • خبرنگار : 50274

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی در جایگاهی نیست که بتواند به کشور و ملت ایران اهانت کند

رژیم صهیونیستی در جایگاهی نیست که بتواند به کشور و ملت ایران اهانت کند

ایسنا/کردستان نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک پیروزی ایران در جواب دنداشکن و قاطعانه به رژیم اشغالگر صهیونیسم گفت: آرامش و خوشحالی مردم به‌ویژه کودکان غزه پیامد اصلی حمله سپاه به رژیم صهیونیستی است.

ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا، کار سپاه پاسداران را در مقابل رژیم غاصب اسراییل مصداق «طَیْراً أَبابِیلَ» دانست و اظهار کرد: حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی حق مسلم مردم ایران بود چراکه رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران و شهادت چندین نفر از مستشاران ایرانی شروع‌کننده این امر بود لذا ایران نیز جواب قاطعی به دست‌درازی این رژیم داد.

وی بابیان اینکه ایران هیچ‌گاه خواهان جنگ نبوده و امروز در دفاع از خاک خود و شهادت ۳۳ هزار مسلمان بی‌گناه فلسطینی این حملات را انجام داده است، افزود: حمله جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی قطعاً دستاوردها و پیامدهای بسیاری را برای جهانیان خواهد داشت اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین پیام این حملات آرامش و خوشحالی مردم به‌ویژه کودکان غزه است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: این حق مسلم ایران است که هر کشوری که به خاک، اتباع و مردمش اهانت و دست‌درازی کند، پاسخی کوبنده و قاطع به آنان داده و آنان را برجای خود بنشاند، چراکه رژیم صهیونیستی اسرائیل در جایگاهی نیست که بتواند به کشور و ملت ایران اهانت کند و این اقدام بی‌جواب نمی‌ماند.

وی این امر را فرصتی برای اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر کشورهای اسلامی دانست و یادآور شد: دول عربی و تمام کشورهای اسلامی باید امروز با ایران اسلامی همراهی کرده و در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیسم در حق مردم مظلوم و بی‌گناه غزه با هم متحد شده و این جرثومه کفر را در منطقه خاورمیانه نابود کنند.

ماموستا بهمنی افزود: کشورهای اسلامی باید امروز بیدار شوند چراکه دیگر سکوت در مقابل تکه تکه شدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی و غزه‌ای و هتک حرمت به ناموس مسلمانان، جایز نیست و امروز بهترین فرصت است تا در حمایت از ایران اسلامی به میدان آمده و رژیم صهیونیستی را از نقشه جهان محو و نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه کودکان فلسطین بعد از شب‌ها نخوابیدن و بیداری از ترس حملات رژیم غاصب صهیونیستی شب حمله ایران، شبی آرام را تجربه کردند و با آرامش دیشب خوابیدند، گفت: نتانیاهو و سایر سران رژیم صهیونیستی از ترس ایران اسلامی فرصت حمله به غزه را پیدا نکردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام دیگر حملات ایران به رژیم صهیونیستی این است که  آمریکا و سایر هم‌پیمانانشان در جهان غرب و جوامع بین‌المللی باید دست از پشتیبانی اسرائیل غاصب بکشند چراکه در غیر این صورت منافع آن‌ها در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی بیان کرد: امروز جبهه موحدین، توحید و یگانه‌پرستی، خداپرستان و نورانیت به رهبری، مقام معظم رهبری سیدعلی خامنه‌ای در مقابل جبهه باطل قرار گرفته است لذا همه کشورهای اسلامی امروز باید ایمان و اعتقاد درونی خود را به طور مسجل و روشن بیان کنند.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: پرچم رژیم صهیونیستی همان نماد نیل تا فرات را با خود دارد و اگر تا کنون اقدامی انجام نداده به خاطر ترس از ایران اسلامی و جبهه مقاومت بوده است لذا اگر در مقابل این دست‌درازی‌ها و تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی سکوت کنند به هیچ کشور و دول اسلامی رحم نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha