• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012815643
  • خبرنگار : 50593

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد:

قرارداد ۶۰ همتی سپاه برای کارهای عمرانی در مازندران

قرارداد ۶۰ همتی سپاه برای کارهای عمرانی در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا از قرارداد ۶۰هزار میلیاردی جهت کارهای عمرانی خبر داد و گفت: در قرارگاه امام حسن مجتبی در سال گذشته، باحضور سردار آبرومند که «نماینده ریاست جمهور و آقای قالیباف»هستند قرادادی بین دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی در کشور و استاندار بسته شد و در واقع چیزی در حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان کارهای عمرانی تفاهم شد.

سردار سیاوش مسلمی امروز با حضور در نیروگاه شهید سلیمی نکا در جمع کارکنان این واحد تولیدی با اشاره به اینکه امنیت پایدار در هر کاری ضروری است، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های سپاه در استان کمک به صنعت است، اگر در صنعتی مشکلات فنی و مسائلی از این دست به وجود بیاید ما در مجموعه سپاه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم آن مشکل را رفع کنیم.

به گفته سردار مسلمی، سپاه کربلا درحوزه‌های مسکن، اشتغال، رودخانه‌ها، آب‌بندان‌ها، برق و خانه‌های محرومین فعالیت دارد تا با ایجاد امید در مردم، با هدف دشمن که القای ناامیدی در سطح جامعه است، مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه در حوزه زیر ساختی هم جهت ارائه خدمات متوازن فعالیت دارد، یادآور شد: در قسمت بالادست و روستایی چیزی حدود ۱۵۰۰ کیلومتر راه احتیاج است که ۵۰۰ کیلومتر آسفالت و هزار کیلومتر هم تامین زیرساخت و آسفالت خواهد بود.

قرارداد ۶۰ همتی سپاه برای کارهای عمرانی در مازندران

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: هم اکنون اعتباری حدود۲۳هزارمیلیارد تومان در حوزه آب اختصاص یافته است که ۱۳۵۰ روستا در استان مازندران شناسایی شده است که برای این بخش ۱۷۵۰ میلیارد تومان از محل قرارگاه امام حسن مجتبی بودجه تخصیص داده شد تا ظرف سه سال آینده مشکل آب در استان مازندران برطرف شود.

این مسئول به ماموریت سپاه در اصل ۱۵۰ قانون اساسی اشاره کرد و گفت: در مجموعه سپاه اندازه یک دولت مسئولیت داریم و همه جا به عنوان یک بازو برای خدمت‌رسانی به مردم در کنار دولت قرار داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha