• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403012816059
  • منبع : بازار

ایرلاین‌های فعال تبریز _ استانبول

ایرلاین‌های فعال  تبریز _ استانبول

استانبول در دو قاره و بین دو دریا گسترده شده است و شهر امپراتوری‌های گذشته است. ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و برج گالاتا فقط بخشی از بناهای مختلف تاریخی پراکنده در سراسر شهر هستند. درحالی‌که با کشتی بین اروپا و آسیا شناور هستید، یک چای ترکی بنوشید و کاخ‌ها، عمارت‌ها و موزه‌های مدرن را تماشا کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، هیچ‌کس بعد از سفر به استانبول بی‌تفاوت بازنمی‌گردد. تاریخچه شهر و موقعیت آن در سواحل تنگه بسفر اولین چیزهایی است که شما را جذب خود خواهد کرد. استانبول یکی از مقصدهای مهم و جذاب برای سفرهای خارجی ایرانی‌ها است. شما به‌راحتی در هر روز هفته امکان خرید بلیط تبریز استانبول یا بلیط از شهرهای دیگر را دارید. ایرلاین‌های زیادی در مسیر ایران به ترکیه فعال هستند. در این مقاله را با ما همراه باشید تا با ایرلاین‌های مسیر تبریز به استانبول آشنا شوید.

سفر هوایی از تبریز به استانبول

همان‌‎طور که گفته شد، سفر به استانبول یکی از گزینه‌های محبوب میان سفرهای خارجی برای ایرانی‌ها است. شما به‌راحتی می‌تواند انواع تورها و پروازهای مختلف را برای سفر به استانبول بیابید که خدمات خوب و متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند. یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید انواع بلیط تبریز استانبول یا تورهای مختلف، سایت علی بابا است. سفر هوایی راحتی آسان، امن و سریع برای سفر از تبریز به استانبول است. ایران با ترکیه مرز مشترک دارد و همین موضوع راه‌های مختلفی را برای سفر بین دو کشور مهیا کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید با انواع راه‌های زمینی و هوایی از شهرهای مختلف مرزی یا حتی از تهران به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه بروید. در میان همه راه‌های مختلف، هواپیما طرف‌داران زیادی دارد و سریع مسافران را به استانبول می‌رساند. در قسمت‌های بعدی توضیح کوتاهی درباره ایرلاین‌های فعال در مسیر تبریز استانبول بیان می‌کنیم.

ایرلاین‌های مختلف برای سفر از تبریز به استانبول

در قسمت‌های قبل متوجه شدیم که تعداد مسافران زیادی در روزهای مختلف سال از شهرهای مختلف ایران به استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه می‌روند. همین موضوع باعث شده است تا ایرلاین‌های مختلفی در مسیر تبریز به استانبول فعال باشند و خدمات لازم را به مسافران ارائه دهند. بسیاری از افراد از تبریز به استانبول می‌روند. دلیل این موضوع مشخص است. نزدیکی تبریز به ترکیه، ایرلاین‌های مختلف و تنوع پروازهای از این شهر به استانبول و زیبایی‌های خود تبریز از مواردی هستند که افراد حتی از شهرهای دیگر به تبریز می‌روند تا از آن‌جا سفر خود را به استانبول ادامه دهند. بلیط تبریز استانبول متقاضیان زیادی دارد و دست مسافران هم برای انتخاب پرواز در این شهر باز است. یکی از اولین مواردی که شما هنگام سفر از تبریز به استانبول باید درنظر بگیرید، انتخاب میان ایرلاین‌های داخلی و خارجی است.

ایرلاین‌های خراجی معتبری مانند پگاسوس و ترکیش ایرلاینز در این مسیر فعال هستند. اگر دوست داشته باشید از ایرلاین‌های داخلی، بلیط تبریز استانبول بخرید، آتا، کاسپین، ایران ایرتور انتخاب‌های خوبی هستند.

ایرلاین‌های فعال  تبریز _ استانبول

فعالیت ایرلاین‌های مختلف در مسیر تبریز به استانبول

در قسمت قبل برخی از ایرلاین‌های فعال در مسیر تبریز به استانبول را نام بردیم. هر کدام از این موارد ممکن است پروازهای متنوعی در روزهای مختلف هفته داشته باشند. شما باید سایت و روز سفر خود را مشخص کنید تا ببیند کدام ایرلاین در آن روز فعال است. در این قسمت ساعت و روز برخی از پروازهای ایرلاین‌ها را نام می‌بریم. دقت داشته باشید که این موارد برای اواخر فروردین هستند و ممکن است در برخی از هفته‌ها یا ماه‌های دیگر به دلایل مختلف تغییراتی داشته باشند. برای اطلاع از موارد به‌روز و دقیق بهتر است سری به سایت علی بابا بزنید. برخی از پروازهای تبریز به استانبول در روزهای مختلف هفته عبارت‌اند از:

  • شنبه: شرکت هواپیمایی آتا.
  • یکشنبه: هواپیمایی پگاسوس، ترکیش ایرلاین و ایران ایرتور.
  • دوشنبه: آتا و ترکیش ایرلاین.
  • سه‌شنبه: ایرلاین‌های کاسپین، آتا و پگاسوس
  • چهارشنبه: ترکیش ایرلاین و ایران ایرتور.
  • پنجشنبه: هواپیمایی پگاسوس، ترکیش ایرلاین و آتا.
  • جمعه: ایرلاین‌های کاسپین، ایران ایر، ترکیش ایرلاین و آتا.

در هر روز ممکن است یک ایرلاین پروازهای متنوعی داشته باشد. در بسیاری از موارد شما قدرت انتخاب ساعت حرکت را هم دارید. البته اگر ایرلاین خاصی مدنظر شما باشد، طبیعی است که تعداد انتخاب‌های شما محدودتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره ایرلاین‌ها و پروازهای آن‌ها حتما اطلاعات و نوشته‌های سایت علی بابا را بخوانید.

ایرلاین‌های فعال  تبریز _ استانبول

رزرو بلیط تبریز استانبول

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای خرید بلیط تبریز استانبول استفاده از سایت علی بابا است. از مزایای این سایت در قسمت‌های قبل گفته‌ایم. استفاده از این سایت ساده است و اطلاعات خوب و دقیقی را به شما ارائه می‌دهد. شما نیازی به بررسی این‌که پروازهای مختلف در سایت‌های متنوع ندارید. علی بابا هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید را در یک محل برای شما مهیا کرده است. به صفحه اصلی سایت و قسمت رزرو پروازهای خراجی بروید. بعد از این‌که نام شهرهای تبریز و استانبول را در این قیمت بنویسید و روی جستجو کلیک کنید، لیستی از پروازهای مختلف به شما نشان داده می‌شود. شما می‌تواند همه موارد را در روزی که مشخص کرده‌اید بررسی کنید. برای تغییر روز از تقویم قیمتی سایت استفاده کنید تا قیمت را در روزهای دیگر ببینید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha