• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403012916308
  • خبرنگار : 71145

حماس: «جنون صهیونیستی» علیه غیرنظامیان بازتابی از شکست ارتش اشغالگر است

حماس: «جنون صهیونیستی» علیه غیرنظامیان بازتابی از شکست ارتش اشغالگر است

یک عضو جنبش حماس روز سه‌شنبه اعلام کرد که «جنون صهیونیستی» علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه «بازتابی از شکست ارتش اشغالگر در برابر مقاومت تلقی می‌شود».

به گزارش ایسنا، عزت الرشق یکی از رهبران این جنبش در پستی در تلگرام گفت: جنون صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان از یک سو بازتابی از شکست کامل ارتش اشغالگر در برابر مقاومت و از سوی دیگر بازتابی از وحشت صهیونیستی از تغییرات بزرگتر است.

براساس گزارش روزنامه رای الیوم، وی افزود: معادله بازدارندگی رژیم اشغالگر مبتنی بر ارعاب، قلدری و ایجاد هرج و مرج در منطقه ما بدون کنترل و نظارت، به پایان رسیده است و ما با معادله کاملاً جدیدی روبه‌رو هستیم.

الرشق ادامه داد: طوفان الاقصی با تمام جزئیات یک مرحله و نقطه عطف است و تروریسم صهیونیستی که در نوار غزه بر مردم فلسطین تحمیل شده شاهد فصل جدیدی خواهد بود که بعد از عملیات طوفان الاقصی با همه چیز قبل از آن فرق خواهد کرد.

این عضو حماس تاکید کرد: «نازیسم ارتش اشغالگر که برخی از تصاویر آن در مجتمع پزشکی الشفا (در شهر غزه) برملا شده است، جایی که وحشتناک‌ترین قتل عام در جهان علیه بخش بهداشت انجام شد، آنچه قبلاً گفتیم تایید می‌کند، نازیسم هیتلری فقط یک دانش آموز جوان در مدرسه نازی-صهیونیسم است.»

وی گفت: تروریسم نازی که توسط دولت اشغالگر غزه اعمال می‌شود، گویی نشت نفت سوزان است هر چه بیشتر گسترش می‌یابد.

الرشق تصریح کرد: موضع مشترک آمریکا و غرب در حمایت از جنون صهیونیستی عاملی برای گسترش درگیری در منطقه بوده و هست.

وی گفت: وادار کردن رژیم صهیونیستی به پایان دادن به جنایات خود و توقف جنگ با همه عواقب آن علیه غزه کوتاه‌ترین راه برای پرهیز از به هم ریختن اوضاع و گسترش دایره آتش بوده و هست.

الرشق افزود: دولت اشغالگر آنچه کاشته درو خواهد کرد و کسانی که ظلم کردند می‌دانند به کدام سمت بروند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha