• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403012916473
  • خبرنگار : 50037

فرماندار:

فقدان چارت سازمانی، درگزین را در استقرار ادارات دچار چالش کرده است

فقدان چارت سازمانی، درگزین را در استقرار ادارات دچار چالش کرده است

ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت: عدم تعریف چارت سازمانی و فاصله مرکز شهرستان درگزین تا مرکز شهرستان رزن، درگزین را در استقرار ادارات دچار چالش کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری درگزین، کمیل خواستان در دیدار منتخب مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس دوازدهم، اظهار کرد: سال گذشته شهرستان درگزین دارای بیش از ۱۰۵ پروژه عمرانی در حال اجرا بود که در سال‌جاری نیز این پروژه‌ها با قوت بیشتری ادامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها در شهرستان درگزین دارای پروژه‌های فعال و دارای اجرا هستند، افزود: نهضت ملی مسکن، آبخیزداری و حوزه کشاورزی، گاوداری شستا، فرهنگسرا، کتابخانه و پارک شش هکتاری از جمله پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهرستان درگزین به شمار می‌رود.

خواستان با اشاره به اینکه شهرستان درگزین در دولت سیزدهم یک پله نسبت به سایر شهرستان‌های استان جلوتر حرکت می‌کند، تصریح کرد: حضور سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی درگزین یکی از مهمترین اولویت‌های ما بوده که اشتغال شهرستان را از طریق آن ارتقاء بخشیم.

وی ادامه داد: وضعیت شهرستان درگزین در حوزه آموزش و پرورش قابل قبول و بسیار مطلوب بوده و از زمانی‌ که دولت سیزدهم مستقر شده تعداد هشت مدرسه در این شهرستان در حال احداث ساخت است که این پروژه‌های مدرسه‌سازی شهرستان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

خواستان اضافه کرد: حوزه فرهنگ و ورزش شهرستان در دو سال اخیر با حمایت‌های استاندار همدان با ساخت سالن‌های ورزشی، زمین‌های چمن مصنوعی، کتابخانه استاندارد و مجتمع فرهنگی گام‌های خوبی را برداشته است.

وی افزود: حوزه بهداشت و درمان یکی از بزرگترین مطالبات مردم شهرستان درگزین برای ارتقاء و افزایش خدمات‌رسانی در شهرستان بوده که توجه به این مطالبه مردم ضروری است.

سیدابوالحسن مصطفوی، منتخب مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس دوازدهم نیز با بیان اینکه حداکثر توان خود را برای خدمات‌رسانی به مردم به‌کار خواهیم گرفت، گفت: حمایت از تشکیل تعاونی‌ها برای حضور در عرصه اقتصاد یکی از مواردی است که پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha