• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403012916510
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

ارتش مقتدر می تواند مایه افتخار نظام اسلامی و تامین آسایش مردم باشد

ارتش مقتدر می تواند مایه افتخار نظام اسلامی و تامین آسایش مردم باشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ارتش مقتدر، مؤمن و وفادار می تواند مایه اعتلای دین و فرهنگ اسلامی در جامعه و مایه آرایش و افتخار نظام اسلامی و مایه تامین آرامش و آسایش مردم باشد.

آیت‌الله مصطفی محامی امروز چهارشنیه در مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ ماه روز ارتش عنوان کرد: این نامگذاری برای تقدیر از تلاش های این نیرو در دفاع از استقلال‌ و امنیت کشور در طول دوران انقلاب است.

امام جمعه زاهدان افزود: ارتش هنگام انقلاب با مردم همراهی کرد و پس از انقلاب نیز در راه حفظ آرمان‌های نظام پای کار بود و جمع از ارتشیان در این راه به شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: نقش مهم ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی اعتلای دین و فرهنگ در جامعه اسلامی، آرایش نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم مسلمان است و برای همین است که همواره مورد توجه دشمنان بوده و به دنبال تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی ما هستند که به لطف خداوند متعال ارتش ما در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی افتخار دارند که تحت فرماندهی یک مجتهد فقیه و حکیم فرزانه هستند که با نگاه جامع، بینش صحیح و دید نافذی که دارند جامعه اسلامی و قوای نظامی و انتظامی را هدایت می‌کنند و با تدبیر ایشان در طول دوران انقلاب شاهد رشد نیروهای نظامی و انتظامی به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: این ارتقا هم در حوزه آموزش و تامین امکانات و تجهیزات دفاعی است و هم در جهت رشد و تربیت نیروی انسانی و باید توجه داشت که اقتدار ارتش ما تنها به تجهیزات نظامی نیست بلکه به نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و وفاداری است که با اراده‌ای پولادین و ایمان قوی در مسیر اهداف میهن اسلامی تا پای جان بر سر عهد هستند و جان خود را در این راه تقدیم کردند و ما باید برای تربیت نیروهای این چنینی برای دفاع از نظام و انقلاب ادامه راه شهدا تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برای این کار باید در کنار ارائه آموزش‌های فنی و نظامی و تامین تجهیزات باید برای تقویت ایمان، معرفت، اراده و تعهد و وفاداری تلاش کنیم و باید در این جهت برنامه ریزی کنیم تا یک ارتش قوی و مقتدر داشته باشیم.

آیت‌الله محامی اظهار کرد:ارتش مقتدر، مؤمن و وفادار می تواند مایه اعتلای دین و فرهنگ اسلامی در جامعه و مایه آرایش و افتخار نظام اسلامی و مایه تامین آرامش و آسایش مردم باشد.

وی ادامه داد: اگر این اقتدار وجود داشته باشد نظام اسلامی می‌تواند با لطف الهی و به پشتوانه نیروهای نظامی و انتظامی وفادار، محکم در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بایستد و اگر آن‌ها تعرصی به نیروهای ما داشته باشند پاسخ کوبنده‌ای بدهد مثل آنچه که در عملیات وعده صادق صورت گرفت و باز با همین پشتوانه اعلام کند اگر آمریکا و هر کشوری در این مسیر با دشمن همراهی کند با او مقتدرانه برخورد خواهد شد و این جایگاه ارتش مقتدر و نیروهای نظامی و انتظامی قوی می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha