• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403012916538
  • خبرنگار : 50541

امام جمعه مریوان:

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

ایسنا/کردستان امام‌ جمعه شهرستان مریوان گفت: ارتش ایران در زمان طاغوت وابسته به بیگانه و آمریکا بود و از نظر قدرت نظامی ضعیف، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی هر روز پیشرفته تر می شود.

ماموستا مصطفی شیرزادی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ ٣٢٨متحرک هجومی نزاجا به مناسبت فرار سیدن روز ارتش و حماسه آفرین های نیروی زمینی همیشه قهرمان اظهار کرد: سران ارتش شخصیت هایی مومن، متعهد و انقلابی هستند و در صحنه های مختلف خدمت رسانی از جمله در دوره کرونا و سیل حضور دارند.

امام جمعه شهرستان مریوان بیان کرد: توانمندی ارتش ایران با ارتش های روز جهان مقایسه می شود و در مانورهای نظامی با کشورهای قدرتمند شرکت می کند، ناوهای دریایی ما اقیانوس پیما هستند و اینها معیارهای قدرت است.

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

ماموستا شیرزادی در خصوص توطئه انحلال ارتش، گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی منافقان ندای انحلال ارتش را سر می دادند و می گفتند این ارتش طاغوتی است و باید منحل شود اما با درایت حضرت امام خمینی(ره) این توطئه خنثی شد.

وی با اشاره به روزهایی که در سال‌های ۵۶ و ۵۷ بر ارتش ایران گذشت، بیان کرد: ارتش زاییده مردم است و این امر با فداکاری های ارتش در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شد.

امام جمعه مریوان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی افتخارآفرین است، در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش ما همپای سپاه و بسیج از کشور دفاع کرد و شهدای ارتش از بالاترین رده‌های فرماندهی تا سربازان را شامل می شوند.

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه دشمنان غافل از اینکه در جنگ تحمیلی، توانایی مقابله با غیرت و شجاعت نیروهای مسلح کشور را ندارند و دچار اشتباه فکری شدند، عنوان کرد: همواره مدیون نیروهای زحمتکش ارتشی و نیروهای مسلح و متولیان امنیت و همه کسانی که در راستای اهداف نظام گام بر می‌دارند، هستیم.

امام جمعه شهرستان مریوان در رابطه با اقتدار ارتشیان تصریح کرد: ارتش ایران، ارتشی مکتبی، قدرتمند و اسلامی است و همیشه با شجاعت، شهامت، فداکاری و از خود گذشتگی از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

ماموستا شیرازدی در پایان سخنان خود، تشریح کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و تأمین امنیت نقش آفرینی می‌کند و به خوبی از مرزهای زمینی و هوایی و دریایی محافظت کرده و دراین راه جان‌نثاری می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha