• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012916758
  • خبرنگار : 50444

اصلاح و توسعه ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در خراسان شمالی

اصلاح و توسعه ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اصلاح و توسعه ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان خراسان شمالی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است.

نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شرب جدید در سطح استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است.

وی بیان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است.

به گفته وی در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در سطح استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی همچنین گفت: سال گذشته حدود ۶۰۰۰دستگاه کنتور فرسوده و معیوب آب شرب استان در شناسایی و تعویض شد.

نعیمی اظهار کرد: کنتورهای خراب و انشعابات غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل هدر رفت آب شرب است که در این راستا شناسایی دستگاه های معیوب در دستور کار این شرکت است.

وی افزود: تعویض کنتورهای معیوب جدای از اینکه از هدر رفت آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان را نیز فراهم می‌ کند.

نعیمی با بیان اینکه وظیفه نگهداری تاسیسات آبرسانی از جمله کنتور بر عهده مشترکان است، گفت: ثابت ماندن شماره کارکرد کنتور، نشانه خرابی آن است و مشترکان باید مراتب را به امور مشترکین آب و فاضلاب اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی یادآور شد: مشترکان هم استانی از طریق ارتباط تلفنی با سامانه ۱۲۲ می توانند وضعیت خرابی کنتور را به شرکت آب و فاضلاب این استان گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha