• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403012916767
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان:

ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد

ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان مانند سال‌های گذشته به موازات سایر استان‌ها در سراسر کشور در شهر زاهدان با حضور همه مردم، مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و نیروهای چهارگانه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی به نحو مطلوبی برگزار شد.

سرتیپ‌دوم عادل حیدری بیان کرد: روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی یادگاری از نگاه با بصیرت امام خمینی (ره) است به همین دلیل این روز فرصتی برای نیروهای مسلح به شمار می‌رود تا با آرمان‌های اسلام، قرآن و رهبری تجدید پیمان کنند و آمادگی خود را در حوزه تجهیزات و اقتدار دفاعی به رخ همگان بکشند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف همه ارتشیان و همرزمانمان که در عملیات غرور آفرین وعده صادق با همکاری سایر نیروهای مسلح توانستند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این انقلاب به‌ویژه رژیم صهیونستی و هم‌پیمان جنایتکارش آمریکا بزنند قدردانی می‌کنیم.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همرزمانمان با این اقدام با تعهد به ولایت مداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری موجب خشنودی معظم له و ملت ایران شدند.

وی گفت: به همه مردم سیستان و بلوچستان اعلام می‌کنیم ارتش ما به‌ویژه نیروی زمینی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد، بخش کوچکی از تجهیزات به روز شده ارتش که عمدتا بومی‌اند و به دست فرزندان این انقلاب آماده شده امروز رسانه‌ای شد و قطعا بخش اعظم آن در زمان و مکان مناسب علیه دشمنان این نظام استفاده خواهد شد.

سرتیپ‌دوم حیدری عنوان کرد: نیروهای مسلح برابر شعار "ارتشی سپاهی یک لشکر الهی" آماده جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت می‌کند که ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی روزگاری در سرنگونی رژیم نحس پهلوی و در خاکریز دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید و هزاران آزاده و جانباز ایثارگری و مجاهدت‌های زیادی کرده است که در عصر حاضر همه ارتشیان در کنار یکدیگر آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقدامات ارتش جمهوری اسلامی در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا بر کسی پوشیده نیست چرا که ارتش برای مردم است به همین دلیل تحت هر شرایطی آماده جانفشانی برای مردم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha