• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403012916768
  • خبرنگار : 50300

استاندار خوزستان:

دنیا عظمت و قدرت ‌نیروهای‌ مسلح ایران را درک کرد

دنیا عظمت و قدرت ‌نیروهای‌ مسلح ایران را درک کرد

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امروز، دنیا عظمت و قدرت ارتش و نیروهای مسلح را به عینه درک کرد.

استاندار خوزستان امروز (۲۹ فروردین) در رژه روز ارتش که در پادگان ۲۹ زرهی اهواز برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش به سربازان و امیران ارتش، اظهار کرد: ارتش در طول جنگ، سردادگی خود را در راه خدا نشان داد و وقتی کسی با خدا معامله می‌کند، همه عالم را در اختیار دارد.

علی ‌اکبر حسینی‌ محراب افزود: امروز، دنیا عظمت و قدرت ارتش و نیروهای مسلح را به عینه درک کرد تا دیروز می‌گفتند کارهایی که هواوفضای سپاه انجام می‌دهد همه فتوشاپ است اما امروز تمامی دستاوردهای ارتش آمریکا، اروپا و همچنین رژیم صهیونیستی که خود را کشور چهارم از نظر رده نظامی می‌دانست، این چنین در هم نوردیده شد و پهپادها و موشک‌های جمهوری اسلامی ایران از تمام لایه‌ها عبور کرد و به هدف رسید.

وی عنوان کرد: همه می‌دانستند که آمریکا و رژیم صهیونیستی حتما پایگاه هوایی که هواپیماهای «اف ۳۵» از آن بلند شد و دمشق را زدند و عزیزان ما را به شهادت رساندند، کامل پوشش می‌دهد اما دیدیم که موشک‌ها و پهپادها از سدها عبور کردند، هدف را زدند و به تعبیر آن‌ها، ایران مناطق موردنظر را شخم زد.

حسینی محراب افزود: قدرت فنی و فکری که بر مبنای تفکر الهی و وابستگی به خدا است، این چنین عظمت ایجاد می‌کند وگرنه ارتش‌های زیادی در دنیا جنگیدند. اکنون در اوکراین، غرب و شرق با هم می‌جنگند و ارتش روسیه با آمریکا و اروپا درگیر است اما این عمل دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی همه استراتژیست‌های نظامی را انگشت به دهان کرد. چگونه یک کشور از دو هزار کیلومتر نقطه‌زنی می‌کند، از قبل اعلام می‌کند و به هدف خود را می‌رسد.

وی گفت: امروز، آنچه ابرقدرت‌های دنیا دیدند آن مساله‌ای بود که شهدا در جنگ و انقلاب اسلامی نشان دادند و در مقابل هیمنه دروغین و پوشالی غرب و شرق، جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح، ارتش و سپاه، بر آن‌ها فائق آمدند.

حسینی محراب ادامه داد: امروز انقلاب، در دفاع از آزادگان عالم پیش‌قراول و پیشران است؛ هیچ کس به جز جمهوری اسلامی دفاع واقعی و عملی از جان بر کفان مجاهد غزه و زنان و بچه‌های بی‌گناه و بی‌پناه غزه که در بیابان و زیر چادر موشک می‌خورند، نمی‌کند؛ هیچ کدام از قدرت‌های عربی جرات حمایت لسانی هم از غزه ندارند.

استاندار خوزستان در پایان خطاب به نیروهای ارتش گفت: نیروهای جوان و کارآمد ارتش که از نظر تاکتیکی، موشکی، نظامی و فنی سرآمد هستند، قدر خود را بدانند و هر روز به علم و تقوا خود را مجهز کنند چراکه باید آماده ظهور باشند.

انتهای پیام   

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha