• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403012916782
  • خبرنگار : 50214

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن و عترت و جشنواره «امید فردا» در بهاباد

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن و عترت و جشنواره «امید فردا» در بهاباد

ایسنا/یزد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری را موثر در کشف استعدادهای دانش‌آموزان و بازگشایی مسیری تازه برای آنان در این حوزه دانست.

«علیرضا قطب الدینی» در مراسم تجلیل از برترین‌های چهل و یکمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز و همچنین جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» در بهاباد که با حضور مسئولان شهرستان در تالار مهر آئین بهاباد برگزار شد، گفت: چهل و یکمین مسابقات قرآن عترت و نماز و جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در قالب رشته‌های قرآن، عترت، نماز و احکام، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، فیلم کوتاه و آفرینش ادبی با بیش از ۸۰ گرایش در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت ساخت زیبایی‌شناختی و هنری سند تحول بنیادین در میان دانش‌آموزان ذکر کرد و افزود: برگزاری این گونه جشنواره‌ها باعث کشف استعداد دانش‌آموزان در رشته‌های فرهنگی و هنری شده و می‌تواند مسیر تازه‌ای را برای دانش‌آموزان در حوزه هنری و فرهنگی ایجاد کند.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد نیز اظهار کرد: ایجاد ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در قالب برگزاری جشنواره‌های مختلف، اقدامی مفید و موثر در راستای پُر کردن اوقات سالم فراغت برای دانش آموزان است.

این مسئول با بیان این که چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عتر ت ونماز و جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ با حضور ۴۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر بهابادی و در ۸۰ رشته برگزار شد، افزود: این رقابتها در بخش دختران با حضور  ۲۵۰ نفر و در بخش پسران با ۲۰۰ نفر شرکت کننده پیگری شد که از این تعداد شرکت‌کننده، ۲۸ نفر رتبه استانی و۲۱ نفر رتبه انفرادی و هفت نفر نیز در رتبه گروهی صاحب عنوان شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم نیز از دانش آموزان صاحب عنوان شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha