• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403012916836
  • خبرنگار : 50471

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن عملیات وعده صادق است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن عملیات وعده صادق است

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن عملیات بزرگ وعده صادق است که جا دارد به ابعاد مختلف این عملیات پرداخته شود.

سرهنگ علی مختاری روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه اقدام جمهوری اسلامی با عنوان "وعده صادق"مدبرانه و با تدبیر بود، اظهار کرد: در عملیات وعده صادق دشمن شکست سختی خورده و سعی دارد این شکست را کمرنگ جلوه دهد.

وی تصریح کرد: این اقدام‌ ملی باعث شادی مردم کشور شد و مسلمانان دنیا را خوشحال کرد که اهمیت این اقدام را نشان می‌دهد.

مختاری با اشاره  به اینکه نقش اصحاب رسانه و جهادگران تبیین در تشریح این موضوع با اهمیت است، افزود: این عملیات بسیار کار بزرگی بود که لازم است توسط دستگاه‌های فرهنگی با انواع هنرها و اقدامات به این موضوع پرداخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد: ادارات مختلف با برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی و تبیین این عملیات می‌توانند اهمیت و بزرگی این اقدام را بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در شهرستان، گفت: پیشنهاد می‌کنیم کمیته‌ای برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان فعال شود و متقاضیان ایجاد مشاغل را برای دریافت این وام‌ها حمایت کنند.

مختاری در بحث عفاف و حجاب نیز با بیان اینکه ضرورت پرداختن به بحث عفاف و حجاب، کار فرهنگی است، اظهار کرد: دستگاه‌ها نسبت به تقویم و مناسبت‌های ملی مذهبی برنامه‌ریزی و اقدام داشته باشند.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر اجرایی شدن شعار سال،گفت: اقداماتی که به ویژه در حوزه عمران سال گذشته در شهرستان انجام شده است از جمله بهسازی روستایی، جاده‌ها، آسفالت شهر و.... قابل توجه بوده است.

ضرغام احمدوند افزود: برخی اقدامات در توسعه شهرستان متاسفانه با مقاومت‌هایی روبه‌رو می‌شود و فرصت‌ها را سوخت و حواشی ایجاد می‌شود بویژه پروژه سد گرین که اجرای آن در تامین آب کشاورزی بسیار موثر است و نیاز به همراهی مردم دارد.

وی با بیان اینکه موضوع معادن که اشتغال و توسعه شهرستان را بدنبال دارد و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، تصریح کرد: برخی مدیران نسبت به تغییرات در شهرستان و واکنش ها دامن می‌زنند از اصحاب رسانه هم خواستار توجه به توسعه شهرستان بیش از تغییرات مدیران و توجه به موضوعات مدنظر هستیم.


انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha