• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403012916937
  • خبرنگار : 50093

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق:

اتحاد ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس شکل گرفته و همچنان ادامه دارد

اتحاد ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس شکل گرفته و همچنان ادامه دارد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: اتحاد و وحدت نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس شکل گرفته و همچنان ادامه دارد.

امیر سرتیپ رضا آذریان امروز، ۲۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران در مراسم روز بزرگداشت ارتش در مشهد با اشاره به توان نظامی کشور برای پاسخ به دشمن، اظهار کرد: در عملیات وعده صادق نیروهای مسلح به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران پاسخ دادند. همچنان آماده هستیم تا اگر دشمنان ایران اسلامی دست به تحرکی بزنند، پاسخ سخت‌تری بدهیم.

وی افزود: اتحاد و وحدت نیروهای مسلح از دوران دفاع مقدس شکل گرفته و همچنان ادامه دارد. حاصل تجربه ما در دوران دفاع مقدس شهید صیاد شیرازی و در جبهه مقاومت و جنگ‌های ترکیبی شهید قاسم سلیمانی بود که این قدرت و اقتدار را برای ارتش و سپاه به وجود آورده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به آخرین دستاوردهای ارتش در خراسان، عنوان کرد: ما به چند سامانه موشکی و پهبادی مجهز شده‌ایم که در منطقه کلات مستقر شده‌اند. همچنین در بحث تجهیزات مکانیزه، کنسرواسیون و اورهال کردن تانک‌ها و توپ‌های ۱۵۵ میلی‌متری به جایگاه خوبی رسیده‌ایم. همچنین به سلاح‌های جدید پهپادی مجهز شده‌ایم که با ایجاد پایگاه‌ پهپادی در منطقه شمال شرق توانسته‌ایم مرزهای شرقی کشور را به نحو خوبی پایش کنیم.

سیلی بزرگ هنوز به رژیم صهیونیستی نواخته نشده است

همچنین امیر سرتیپ دوم ستاد عبدالرحمن ساسانیان، فرمانده لشکر ۷۷ خراسان نیز در ادامه این مراسم و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: اقتدار ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است. یعنی ارتش و سپاه در کنار فراجا و بسیج با وحدت و صمیمت در کنار یکدیگر و با دستان پرتوان جوانان برومند و خوش‌فکر ایران به پیشرفت قابل توجهی در تمام حوزه‌ها رسیده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح است که بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی انجام شد و این روز را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان اضافه کرد: در این روز ارتش جمهوری اسلامی با پیام امام راحل در خیابان‌ها حاضر شد و اقتدار خود را به نمایش گذاشت و به مردم پیوست. این رویداد بزرگ از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) محسوب می‌شود. بصیرت امام(ره) باعث شد که ارتش در کنار مردم و برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بماند و همیشه ولایت‌مدارانه در خدمت پاسداری از ارزش‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور باشد.

ساسانیان خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به حدی از رشد و قدرت رسیده که قادر است تهدید دشمن را در هر مکانی در نطفه خفه کند. عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیست یک تنبیه جزئی بود. تنبیه و سیلی بزرگ هنوز به رژیم صهیونیستی نواخته نشده است، اما نیروهای مسلح ما نشان دادند که از دانش و توان لازم برخوردار بوده و حافظ اسلام و جمهوری اسلامی هستند.

اتحاد ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس شکل گرفته و همچنان ادامه دارد

وی عنوان کرد: پشتیبان اصلی ارتش و تمام نیروهای مسلح، ملت شریف جمهوری اسلامی ایران هستند. اگر نیروهای مسلح امروز اقتدار داشته و پیشرفت کرده‌اند به پشتیبانی ملت شهیدپرور ایران است. قول می‌دهیم تا آخرین قطره خون خود حافظ آرمان‌های جمهوری اسلامی و وطن باشیم. امروز ارتش ایران یک ارتش معنویت‌محور، خلاق، ولایت‌مدار و پا در رکاب در تمام حوزه‌هاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha