• پنجشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403013017218
  • خبرنگار : 71610

ادامه یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت‌ها در کرانه باختری 

ادامه یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت‌ها در کرانه باختری 

امروز (پنج‌شنبه) نیروهای رژیم صهیونیستی حملات جدیدی به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری انجام دادند و در برخی مناطق درگیری‌های مسلحانه‌ای نیز میان صهیونیست‌ها و رزمندگان فلسطینی شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های فلسطینی روز پنج‌شنبه گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به چندین شهرک در رام الله، نابلس، الخلیل، بیت لحم و دیگر مناطق کرانه باختری یورش بردند و تعدادی فلسطینی را بازداشت کردند.

طبق گزارش فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست به شهرک «کفر مالک» در شرق رام الله یورش بردند و یک زن جوان به نام «سجی معدی» را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک «بیت ریما» در شمال غربی رام الله یورش بردند و مرد جوانی به نام «محمد ابراهیم الریماوی» را بازداشت کردند.

در الخلیل نیز نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک «صوریف» در شمال، حومه محله «الزیتون»، شهرک‌های «بیت امر»، «طفوح» و «دورا» یورش بردند و «براء یوسف المسالمه» را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین پس از یورش به اردوگاه «عین السلطان» در شهر اریحا، دو برادر به نام‌های «آدم» و «هاشم الریس» و «محمد هشام هدیب» را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین شش فلسطینی را در اردوگاه «عسکر» در نابلس بازداشت کردند.

درپی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر درگیری‌هایی میان آنها و رزمندگان فلسطینی شکل گرفت و فلسطینی‌ها با انفجار چند بمب از آنها استقبال کردند.

صهیونیست‌ها همچنین به مناطق دیگر در کرانه باختری ازجمله «بیت لحم» و «جنین» یورش برده و چند فلسطینی را بازداشت کردند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha