• پنجشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403013017310
  • خبرنگار : 50037

فرماندار: رزن ظرفیت افزایش واحدهای مرغداری را دارد

فرماندار: رزن ظرفیت افزایش واحدهای مرغداری را دارد

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن ظرفیت افزایش تعداد واحدهای مرغداری را دارد و شرایط و زیرساخت برای آن فراهم است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار پنجشنبه ۳۰ فروردین در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی شهرستان رزن، اظهار کرد: واحد مرغداری توجیه اقتصادی خوبی دارد و نیاز واقعی کشور است و کشور را از واردات بی‌نیاز می‌کند.

وی با اشاره به حمایت متقاضیان برای ایجاد واحدهای مرغداری در شهرستان رزن افزود: با توجه به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردمی" مشارکت مردم در این عرصه از نقش مؤثری در تحقق این امر برخوردار خواهد بود.

غفاری‌آثار در ادامه با اشاره به وضعیت گلخانه‌های سطح شهرستان رزن تصریح کرد: شهرستان رزن تا قبل از دولت سیزدهم تنها دارای ۲۱ هکتار گلخانه بود که در دولت سیزدهم در حال حاضر ۳۵ هکتار گلخانه در حال بهره‌برداری است و ۱۱۸ هکتار نیز مجوز تغییر کاربری برای آن صادر شده و منتظر اخذ تسهیلات است.

وی با تأکید بر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در بحث مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار برای تحقق شعار سال یادآور شد: توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی میراث فرهنگی در بحث صنایع دستی هر یک می‌تواند از نقش مؤثری در اشتغال برخودار باشد.

غفاری‌آثار با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید قرار گیرد، مطرح کرد: باید همه برنامه‌ریزی‌ها در مسیر توجه و تکیه بر امر اقتصاد با حمایت تولید و به‌کارگیری سرمایه و ابتکار و حضور جدی آحاد مردم در تحقق این شعار در سطح شهرستان باشد.

وی با اشاره به احداث شهرک صنفی کارگاهی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم شهرداری رزن در سال‌جاری برای تحقق شعار سال با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: چنین برنامه‌های مدون و پیش‌بینی شده‌ای توسط هر یک از دستگاه‌های اجرایی، نقش مؤثری در تحقق شعار سال خواهند داشت که قابل تحسین است. 

وی در ادامه با بیان اینکه مشکل برق بخش سردرود هنوز حل نشده است، اظهار کرد: باید در سال‌جاری با پیگیری لازم نسبت به حل مشکل برق این بخش اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها برنامه خود برای تحقق شعار سال را مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha